ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

شروین پیشه ور بنیان گذار هایپر لوپ وان
تکنولوژی

شروین پیشه ور، بنیان گذار ایرانی هایپر لوپ وان از محاکمه احتمالی نجات یافت

راب لوید مدیرعامل شرکت «Hyperloop One» امروز با ارسال ایمیلی اعلام کرد که دعوای حقوقی میان شروین پیشه ور و بروگان بمبروگان، بنیان گذاران این شرکت، بالاخره با مصالحه خاتمه یافته است. ماجرا از وقتی ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۳۰ آبان ۱۳۹۵ | ۱۷:۰۰

راب لوید مدیرعامل شرکت «Hyperloop One» امروز با ارسال ایمیلی اعلام کرد که دعوای حقوقی میان شروین پیشه ور و بروگان بمبروگان، بنیان گذاران این شرکت، بالاخره با مصالحه خاتمه یافته است.

ماجرا از وقتی آغاز می شود که چند هفته پس از اولین آزمایش میدانی سیستم حمل و نقل فوق سریع هایپرلوپ وان در صحرای آریزونا، به ناگهان بمبروگان به دلایلی نا معلوم از شرکت اخراج شد.

بمبروگان بلافاصله از سه مقام اصلی شرکت یعنی لوید و برادران پیشه ور (شروین و افشین) به خاطر سوء استفاده از مقام و فساد اخلاقی و اقتصادی شکایت کرد. او همچنین مدعی شد که افشین پیشه ور به عنوان تهدید جان او یک حلقه طناب دار را روی میز کارش قرار داده است.

پیشه در پاسخ گفت که او قصد داشته کمند کابوی ها را به عنوان نمادی از سرکشی های خارج از قاعده بمبروگان به او نشان دهد.

vrg_hyper_loop_legal_01

مدیران اجرایی ارشد هایپر لوپ وان هم در مقابل، از بمبروگان به دلیل برگزاری جلسات مخفیانه در گاراژ منزل خود جهت برنامه ریزی برای تصاحب کامل شرکت شکایت کردند. حالا اما با رد و بدل شدن مبلغی اعلام نشده، هر دو طرف دعوا ادعاهای خود را پس گرفته و ترک دادرسی کرده اند.

پس از اتمام این ماجراها، Hyperloop One آماده می شود تا اولین تست عملی سیستم حمل و نقل فوق سریع خود را در سال ۲۰۱۷ و ما بین دو شهر دوبی و ابوظبی راه اندازی کند. در صورت تکمیل این پروژه، می توان فاصله بین دو شهر مذکور را در کمتر از ۱۲ دقیقه پیمود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی