ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

انتشار اطلاعات جدیدی از تبلت هیبریدی Miix 520 لنوو

اگر به خاطر داشته باشید تابستان سال گذشته کمپانی چینی لنوو تبلت های هیبریدی جدیدی تحت عنوان Miix معرفی کرد که از نظر ظاهری شباهت های فراوانی با سری تبلت های سرفس مایکروسافت داشت. هرچند ...

حسین آدینه
نوشته شده توسط حسین آدینه | ۳ آذر ۱۳۹۵ | ۱۰:۳۰

اگر به خاطر داشته باشید تابستان سال گذشته کمپانی چینی لنوو تبلت های هیبریدی جدیدی تحت عنوان Miix معرفی کرد که از نظر ظاهری شباهت های فراوانی با سری تبلت های سرفس مایکروسافت داشت.

هرچند لنوو رویکردی مشابه ردموندی ها نداشته و شاهد عرضه سخت افزارهای مختلفی در این مدل ها بوده ایم و حتی در نمایشگاه IFA 2016 مدل ارزان قیمت آن نیز معرفی شد.

lenovo-miix-520-render-2-640x378-w600

اوایل ماه جاری گزارش دادیم تصاویری از تبلت هیبریدی Miix 720 فاش شده که از نظر سخت افزاری بسیار قدرتمند بوده و توانایی رقابت با سرفس پرو مایکروسافت را دارد. در حالی که هنوز هیچ اطلاعات رسمی دیگری از این محصول به دست نرسیده، روز گذشته تصاویر و مشخصات تبلت جدیدی منتشر شده است.

به گزارش وب سایت WinFuture، مدل احتمالی جدید که Miix 520 نام دارد، ضمن حفظ شباهت ظاهری با مدل 510، از پردازنده نسل کیبی لیک برخوردار بوده، 16 گیگابایت رم داشته، به سنسور اثر انگشت مجهز شده و باتری آن تا 10 ساعت دوام خواهد آورد.

lenovo-miix-520-1479792110-0-12-w600

تبلت Miix 510 که به نسل ششم پردازنده های i7 اینتل مجهز است، از ماه گذشته با قیمت 600 دلار به فروش می رسد.

همانطور که می دانید کیبی لیک به نوعی به روز رسانی میان نسلی اسکای لیک است و خیزش سرعت پردازشی چشم گیری ارائه نمی کند، اما در هر صورت با بهینه سازی های انجام شده عملکرد بهتری در اختیار مصرف کننده خواهد گذاشت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • MojtabaHere
    MojtabaHere | ۳ آذر ۱۳۹۵

    دوربین دوگانه داره!؟ ?

مطالب پیشنهادی