ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

تاریخ عرضه قسمت نخست از فصل سوم بازی The Walking Dead مشخص شد

بنابر اعلام رسمی کمپانی Telltale، قسمت اول از سومین فصل سری بازی The Walking Dead: The Telltale Series از همین حالا برای پیش خرید روی پلتفرم های پلی استیشن 4 و استیم قرار گرفته است. ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۳ آذر ۱۳۹۵ | ۱۴:۴۵

بنابر اعلام رسمی کمپانی Telltale، قسمت اول از سومین فصل سری بازی The Walking Dead: The Telltale Series از همین حالا برای پیش خرید روی پلتفرم های پلی استیشن 4 و استیم قرار گرفته است. افرادی که بازی را به صورت دیجیتالی روی پلی استیشن 4 پیش خرید کنند، فصل دوم و نیز عنوان اسپین آف The Walking Dead: Michonne را به صورت رایگان دریافت خواهند کرد.

قسمت نخست فصل سوم The Walking Dead که A New Frontier نام دارد، روز 20 دسامبر (30 آذر ماه) به صورت جهانی روی کنسول های نسل هشتم و هفتم سونی و مایکروسافت، و نیز پی سی و موبایل های مبتنی iOS و اندروید عرضه خواهد شد.

twd-boxes-w600

به گفته استودیوی Telltale، فصل سوم The Walking Dead روایت داستان مرد جوانی به نام «خاویر» است که متوجه می شود خانواده اش را از او گرفته اند. وی سپس با دختری جوان به نام کلمنتاین - شخصیت اصلی فصل های پیشین - ملاقات می کند که وی نیز سختی ها خاص خود را کشیده است. در نهایت، سرنوشت هر دو کاراکتر به یکدیگر پیوند خواهد خورد.

ناگفته نماند که استودیوی مورد اشاره افزوده طی هفته آتی، شاهد نمایشی از بازی در رویداد The Game Awards 2016 خواهیم بود که قرار است ساعت 5.30 صبح روز جمعه، 12 آذرماه به وقت ایران برگزار شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی