ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اچ تی سی موبایل اقتصادی دیزایر 650 را به قیمت 170 دلار معرفی کرد

کمپانی HTC امروز اسمارت فون جدیدی را با نام دیزایر 650 معرفی کرد، موبایلی خوش قیمت با ظاهری شبیه به دیزایر 630 که در نیمه اول سال جاری میلادی به بازار عرضه شد. با این ...

حمید مقدسی
نوشته شده توسط حمید مقدسی | ۳ آذر ۱۳۹۵ | ۱۰:۰۰

کمپانی HTC امروز اسمارت فون جدیدی را با نام دیزایر 650 معرفی کرد، موبایلی خوش قیمت با ظاهری شبیه به دیزایر 630 که در نیمه اول سال جاری میلادی به بازار عرضه شد. با این حال مدل 650 الگوی برحسته خاصی را در پشت بدنه به کار گرفته که در دست گرفتن آن را ساده تر می سازد، ضمن اینکه ظاهری جذاب و خاص به آن می بخشد.

htc-desire-650-4

از نظر سخت افزاری، دیزایر 650 را می توان محصولی پایین رده در سال 2016 نامید که از نمایشگر 5 اینچی با رزولوشن 1280×720 برخوردار بوده و چیپست اسنپدراگون با پردازنده 4 هسته ای داخل آن به کار رفته، که احتمالاً از سری 4xx باشد.

htc-desire-650-3

قابلیت ارتباط با شبکه LTE، پشتیبانی از NFC و تکنولوژی صدای بوم ساند (تنها از طریق هدفون) را می توان از دیگر مشخصات این دستگاه دانست. همچنین 2 گیگابایت رَم و 16 گیگابایت حافظه داخلی قابل افزایش نیز در دیزایر 650 به کار گرفته شده.

htc-desire-650-2

در حوزه تصویربرداری شاهد استفاده از دوربین 13 مگاپیکسلی در پشت بدنه و دوربین ثانویه 5 مگاپیکسلی هستیم. وزن این دستگاه به 140 گرم می رسد و ابعادی برابر 8.4×70.9×146.9 میلیمتر دارد، ضمن اینکه باتری 2200 میلی آمپر ساعتی نیز وظیفه تغذیه سخت افزار را بر عهده خواهد داشت.

این موبایل با اندروید 6.0 و رابط کاربری Sense 8 عرضه می شود، ضمن اینکه مشخص نیست آیا HTC برنامه ای برای آپدیت آن به اندروید نوقا دارد یا خیر.

htc-desire-650-1

گفتنیست دیزایر 650 در اوایل ماه دسامبر در کشور تایوان عرضه خواهد شد و قیمتی حدود 170 دلاری برای آن برآورد می گردد، ضمن اینکه همچون همیشه به احتمال زیاد شاهد ارائه آن در دیگر کشورها نیز هستیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (8 مورد)
  • داود جوادی
    داود جوادی | ۴ آذر ۱۳۹۵

    به toys :دوست گرامی مشخصات این گوشی با توجه به قیمت 170 دلاری کاملا خوبه،صحبتهای من با توجه به استفاده چندین ساله از مدلهای گوناگون htc نوشته شده،درستکه جنس بدنه این گوشی از پلاستیکه،اما با بدنه پلاستیکی دیگر گوشیها کاملا فرق داره و در برابر سقوط و ضربه خیلی مقاوم و محکمه،در ضمن شما به همه چیز اشاره کردی اما به رابط کاربری خوب و روان گوشیهای htc که بدون لگ و باگ هستش و این گوشی که از سنس۸ بهره میبره سخنی نگفتی،چیپست این گوشی که از شرکت گوالکام و اسنپدراگون هستش خودش یه مزیته،من به کسی نظرم رو تحمیل نکردم و حرفهام با توجه به تجربیاتم کاملا شخصیه،هر فردی با توجه به بودجه و علایقش یه سلیقه ای داره،در ضمن نمیشه که با ۱۷۰ دلار بهترین دوربین و قویترین سخت افزار و امکاناتی مثل ضد آب بودن و یا سنسور اثر انگشت(خوب و سریع نه چرت)رو داشت،و اینکه گوشیهایی رو که شما نام بردی مثل موتو یا شیائومی برسه به ایران قیمتهاش خیلی افزایش پیدا میکنه و دیگه با قیمت یک پایین رده همخوانی نداره و من هم از این گوشیها استفاده نکردم که بخوام دربارش صحبت کنم و چیزی رو که استفاده نشده و اطمینانش رو پس نداده نمیتوان بیان کرد.

  • YAS...
    YAS... | ۴ آذر ۱۳۹۵

    ارزش خرید نداره
    با ۱۵۰ دلار میشه honor 6x خرید که از همه لحاظ نسبت به این سر تره

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی