ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تصویر برداری سه بعدی در آیفون های آینده، به لطف همکاری تازه اپل و LG

گزارش جدید یکی از نشریات کره جنوبی حکایت از افزایش همکاری ال جی و اپل دارد. بر اساس خبری که از سوی «The Korea Economic Daily» منتشر شده، دو شرکت یاد شده در حال همکاری ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۴ آذر ۱۳۹۵ | ۱۷:۱۵

گزارش جدید یکی از نشریات کره جنوبی حکایت از افزایش همکاری ال جی و اپل دارد. بر اساس خبری که از سوی «The Korea Economic Daily» منتشر شده، دو شرکت یاد شده در حال همکاری برای توسعه ماژول دوربین دوگانه ای هستند که به کاربر اجازه تصویر برداری سه بعدی را می دهد.

به گفته نشریه کره ای، ماژولی که اپل با همکاری «LG Innotek» در حال توسعه اش است در یکی از آیفون های اصلی سال آینده به کار گرفته خواهد شد. با این حال مشخص نیست که اپل دقیقاً چه در سر دارد و تصویربرداری سه بعدی در آیفون، قرار است چه مرزهایی را جا به جا کند.

اپل سال ها پیش پتنت هایی در رابطه با اجسام سه بعدی و سیستم تشخیص ژست های حرکتی را به ثبت رسانده که بعید به نظر می رسد ربطی به این موضوع داشته باشند.

به نقل از نشریه کره ای، اپل می خواهد از فناوری نرم افزاری خودش در سخت افزار ال جی استفاده کند و این در حالیست که شرکت کره ای هم تکنولوژی اختصاصی و نرم افزاری خودش را در اختیار دارد. همین مسئله، باعث شده تا این همکاری در نیمه دوم سال آینده میلادی به نتیجه مطلوب برسد و حاصل آن را در یکی از آیفون های سال ۲۰۱۷ مشاهده کنیم.

لازم به اشاره است که LG Innotek در گذشته فناوری تصویر برداری سه بعدی را در موبایل Optimus 3D قرار داد که در سال ۲۰۱۱، توسط ال جی الکترونیکس عرضه شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی