ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گزارشی دیگر، عرضه آیپد 10.5 اینچی در سال 2017 را تایید کرد

گزارشی از سوی یک تامین کننده زنجیره ای قطعات تایوانی شب گذشته منتشر شد که نشان می دهد اپل قصد دارد یک تبلت 10.5 اینچی به مقاصد «تجاری و آموزشی» تولید کند و در سال ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۴ آذر ۱۳۹۵ | ۱۴:۴۵

گزارشی از سوی یک تامین کننده زنجیره ای قطعات تایوانی شب گذشته منتشر شد که نشان می دهد اپل قصد دارد یک تبلت 10.5 اینچی به مقاصد «تجاری و آموزشی» تولید کند و در سال آینده به بازار بفرستد.

گفته شده که تبلت 10.5 اینچی به پردازنده A10X اپل مجهز است و احتمالا تولیدشان از ماه آینده آغاز خواهد شد. در گزارش آمده، اپل عمدتا به این دلیل قصد دارد آیپد 10.5 اینچی بسازد که تبلت های 10 اینچی و بزرگ تر میان کسب و کارها و مراکز آموزشی ایالات متحده بسیار محبوب بوده اند.

آیپد 9.7 اینچی بسیار کوچک و آیپد پرو 12.9 اینچی نیز برای این بازار بیش از حد گران قیمت است.

ipad_lineup_2016_sides-800x167-w600

چندین منبع اخیرا ادعا کرده اند که اپل قصد دارد خط تولید آیپدهای خود را گسترش داده و یک مدل دیگر به تعداد آیپدهایش اضافه کند. چند هفته پیش بود که تحلیلگران سازمان Barclays گفته بودند به زودی شاهد آیپد 10.9 اینچی بدون حاشیه از سوی اپل خواهیم بود. با این وجود باید شاهد معرفی آیپد های 9.7 اینچی و 12.9 اینچی جدید در کنار یک مدل جدید دیگر باشیم که منابع فعلا 10.5 و 10.9 اینچ را گزارش کرده اند.

البته یک منبع ژاپنی نیز اکتبر امسال گفته بود اپل می خواهد آیپد پرو 10.1 اینچی بسازد و اوایل 2017 عرضه کند.

با این حال، شاهد دومین گزارشی هستیم که ساخت دیوایس 10.5 اینچی را از سوی اپل تایید می کند. مینگ چی کو که سابقه درخشانی در زمینه پیش بینی این اتفاقات دارد هم حرف مشابهی زده بود و حتی پردازنده را هم به درستی پیش بینی کرد.

اضافه بر این، کو گفته بود که اپل قصد دارد مدل های ارزان تری از آیپد 9.7 اینچی را هم به بازار ارائه دهد. گزارش دیروز تایوانی ها نیز این مسئله را تایید می کند و علت اش را رقابت اپل با مدل های اندرویدی اعلام کرده است.

انتظار می رود که طی سه ماه ابتدایی سال 2017 (با در نظر گیری عرضه تبلت ها در ماه مارس)، حدودا 2 میلیون آیپد 10.5 اینچی به بازار ارائه شود و این رقم تا انتهای سال به 5 الی 6 میلیون برسد. کو پیش بینی کرده که تغییرات اساسی، نظیر استفاده از نمایشگر OLED، احتمالا در مدل های سال 2018 نمایان می شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Rooz5eh
    Rooz5eh | ۴ آذر ۱۳۹۵

    الان ٩.٨ با ١٠.٥ مگه چقد فرق ميكنه؟ بعد نوشته ٩.٨ "بسيار" كوچك ... خداوكيلى ٩.٨ اصلا كوچيك نيس ???

مطالب پیشنهادی