ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

شیائومی دستیار صوتی کورتانا را به صورت پیشفرض روی Mi MIX نصب می کند

بر هیچکس پوشیده نیست که توسعه دهندگان تلفن های اندرویدی، در حال نصب برخی از اپلیکیشن های مایکروسافت به صورت پیش فرض روی تلفن های همراه خود هستند. شیائومی، به عنوان یکی از بزرگ ترین ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۴ آذر ۱۳۹۵ | ۱۱:۰۰

بر هیچکس پوشیده نیست که توسعه دهندگان تلفن های اندرویدی، در حال نصب برخی از اپلیکیشن های مایکروسافت به صورت پیش فرض روی تلفن های همراه خود هستند.

شیائومی، به عنوان یکی از بزرگ ترین تولیدکنندگان بازار آسیا هم با مایکروسافت توافق کرده بود تا ورژن اندرویدی اپلیکیشن های مایکروسافت را روی دستگاه ها نصب کند. در عوض، مایکروسافت بیش از هزار ثبت اختراع (پتنت) را به چینی ها فروخت.

ms-apps-xiamoi-w600

ابتدا قرار بود چهار اپلیکیشن ورد، اکسل، پاورپوینت و اسکایپ روی دیوایس های شرکت شیائومی نصب شود اما گویا این همکاری فراتر رفته، چرا که گویا قرار است شاهد حضور کورتانا روی تلفن همراه Mi MIX باشیم.

پس از سیانوژن، شیائومی دومین شرکتی است که کورتانا را به صورت پیش فرض روی دستگاه های خود نصب می کند. در سال 2015 بود که سیانوژن و مایکروسافت به نتیجه رسیدند تا کورتانا بخشی از Cyanogen OS باشد. در نتیجه، دستگاه هایی مثل وان پلاس وان، بدون هیچ زحمت اضافه ای بیش از یک سال پیش کورتانا را داشتند.

مایکروسافت تاکنون موفق شده با قراردادهای اخیر، اندروید و ویندوز 10 را به خوبی با یکدیگر ارتباط داده و سود خود از بازار وسیع اندروید را ببرد. به عنوان مثال، همراه با آپدیت سالانه ویندوز 10، ویژگی های جالبی نظیر همگام سازی نوتیفیکیشن های اندروید با کورتانا نیز ارائه شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی