ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

موبایل اقتصادی نوکیا به همراه اندروید 7.0.1 در پایگاه داده Geekbench رویت شد

در حالی که گفته می شود نوکیا طی فوریه سال آتی میلادی و در جریان کنگره جهانی موبایل 2017 در بارسلونا، بارگشتی دوباره به عرصه موبایل های هوشمند خواهد داشت و از دستگاه هایی جدید ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۴ آذر ۱۳۹۵ | ۱۳:۰۰

در حالی که گفته می شود نوکیا طی فوریه سال آتی میلادی و در جریان کنگره جهانی موبایل 2017 در بارسلونا، بارگشتی دوباره به عرصه موبایل های هوشمند خواهد داشت و از دستگاه هایی جدید رونمایی می کند، به تازگی موبایلی اقتصادی از این کمپانی فنلاندی در پایگاه داده Geekbench رویت شده است.

بنابر لیست Geekbench، دستگاه مورد اشاره با نام «نوکیا پیکسل» شناخته می شود؛ با این همه بعید به نظر می رسد که نام رسمی دستگاه هم چنین چیزی باشد. با توجه به لیست Geekbench، موبایل اقتصادی نوکیا به چیپست اسنپدراگون 200، متشکل از پردازنده ای با فرکانس 1.19 گیگاهرتز و پردازشگر گرافیکی آدرنو 302 مجهز شده است.

علاوه بر این، یک گیگابایت حافظه رم در دستگاه قرار گرفته و با توجه به بهره مندی از اسنپدراگون 200، می توان منتظر قابلیت «شارژ سریع 3» نیز در آن بود. گفتنی است که اندروید 7.0.1 هم به صورت پیش فرض روی موبایل مورد اشاره نصب شده.

nokeyjokey-w600

نوکیا پیکسل توانسته در تست تک هسته ای و چند هسته ای، به ترتیب امتیازهای 404 و 661 را ثبت کند. این نمرات، به هیچ وجه بالا نیستند اما باید یکبار دیگر خاطر نشان کرد که در حال صحبت درباره موبایلی اقتصادی هستیم. ناگفته نماند که در ماه سپتامبر هم موبایل میان رده نوکیا D1C تست Geekbench را پشت سر گذاشت و به نمرات 682 و 3229 در تست های تک هسته ای و چند هسته ای دست یافت.

D1C قرار است با چیپست اسنپدراگون 420 که خود از پردازنده هشت هسته ای با فرکانس 1.4 گیگاهرتز و پردازشگر گرافیکی آدرنو 505 تشکیل شده به دست مشتریان برسد. سه گیگابایت حافظه رم و اندروید 7.0 هم از دیگر مشخصات موبایل میان رده کمپانی فنلاندی به شمار می روند.

در مقام توضیح باید گفت که توسعه، تبلیغات و فروش موبایل های جدید نوکیا، برعهده کمپانی HMD است و فاکسکان، تولید محصولات را برعهده خواهد گرفت. انتظار می رود این شرکا، در کنگره جهانی موبایل 2017 از چند مدل جدید رونمایی کنند که یکی از آنها مدلی پرچمدار با چیپست اسنپدراگون 820 و لنز Carl Zeiss است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (10 مورد)
  • محمد پردازی
    محمد پردازی | ۴ آذر ۱۳۹۵

    مسئله اینه که خود کمپانی نوکیا تولید کننده نیست.
    یه شرکت دیگه میزنه ولی فقط از نام نوکیا استفاده میکنه.

  • امیرحسین زنگنه
    امیرحسین زنگنه | ۴ آذر ۱۳۹۵

    خدایش بیامرزد. وقتی یه شرکت تو یه زمینه افت میکنه دیگه احتمالش خیلی خیلی کمه که بتونه بازم تو اون زمینه بدرخشه.

    • dark season
      dark season | ۴ آذر ۱۳۹۵

      نظر شما کاملا درست است ولی نوکیا بعلت مشکلات مالی فروخته شد نه آنکه بعلت ظعف کنار برود

  • saeed_ebrahimi
    saeed_ebrahimi | ۴ آذر ۱۳۹۵

    وقتی کیفیت رو میخوای، باید منتظر نوکیا باشی

  • jafariiii bagher
    jafariiii bagher | ۴ آذر ۱۳۹۵

    درود
    به گفته دوست عزیزم بهینه بودن یک گوشی ربطی به سخت افزار نداره و مطمئن باشید با بهینه سازی هایی که نوکیا انجام میده همین چیپ 420 بسیار قدرتمند ظاهر خواهد شد و پا به پای شاید پرچمدار جلو بیاد نکته بعدی استفاده از لنز افسانه ایه کارل زایس آلمان هستش که نوید بخش عملکرد عالی از دوربین خواهیم بود

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی