ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

10 بازی جدید در مراسم The Game Awards 2016 نمایش خواهند داشت

تا کمتر از یک هفته دیگر، مراسم The Game Awards 2016 برگزار خواهد شد و طبق روال چند سال گذشته، بهترین بازی های سال انتخاب می شوند. در حالی که دیگر زمان زیادی تا برگزاری ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۵ آذر ۱۳۹۵ | ۱۲:۳۰

تا کمتر از یک هفته دیگر، مراسم The Game Awards 2016 برگزار خواهد شد و طبق روال چند سال گذشته، بهترین بازی های سال انتخاب می شوند. در حالی که دیگر زمان زیادی تا برگزاری این رویداد باقی نمانده، شایعات از نمایش 10 بازی جدید طی رویداد دو ساعته مورد بحث حکایت دارند و می توانیم منتظر پخش تریلر گیم پلی یا تیزر عناوین مختلف باشیم.

هنوز مشخص نیست که چه بازی هایی در TGA 2016 به نمایش درخواهند آمد اما می توان امیدوار بود که حداقل تعدادی از آن ها، بازی های مورد انتظار گیمرها مانند Assassin's Creed Empire یا Red Dead Redemption 2 باشند.

گفتنی است که The Game Awards به عنوان یکی از بزرگترین رویدادهای صنعت بازی های ویدیویی، موقعیتی مناسب برای توسعه دهندگان به شمار می رود تا بازی هایشان را به مردم نشان دهند. به عنوان مثال، استودیوی بایوور تایید کرده که طی رویداد امسال، شاهد اولین گیم پلی کامل Mass Effect: Andromeda خواهیم بود که گیمرها مدت ها در انتظار پخش آن بوده اند.

باید اشاره کرد که یکی دیگر از 9 بازی باقی مانده، ممکن است نسخه جدید Wolfenstein باشد که اشاره ای به آن در تریلر Quake نمایشگاه E3 2016 شد و صداگذار شخصیت اصلی آن هم توسعه این بازی را تایید کرده است. در هر حال، The Game Awards 2016 قرار است راس ساعت 05:30 صبح جمعه، 12 آذر به وقت ایران برگزار شود. لیست نامزدهای این مراسم نیز از طریق این لینک قابل مشاهده است.

بهترین بازی سال از نگاه شما چیست؟

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • nish gau
    nish gau | ۱۱ مهر ۱۳۹۶

    Gaming is my life and I do all the things to play online games on playstation. Psn games has got awesome console and interface, and deep thanks to free psn codes which made my gaming life easier and happier.

  • امیرحسین زنگنه
    امیرحسین زنگنه | ۵ آذر ۱۳۹۵

    مس افکت ژووووون ???❤

مطالب پیشنهادی