ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تلفن هوشمند جدید OPPO A57 در کشور چین معرفی شد

کمپانی Oppo یکی از شرکت های نه چندان قدیمی چینی است که در سال های اخیر با سرعت بسیار زیادی در مسیر رشد و ترقی قرار گرفته و اخیراً آمار فروش شگفت آوری را رقم زده ...

حسین آدینه
نوشته شده توسط حسین آدینه | ۶ آذر ۱۳۹۵ | ۱۰:۳۰

کمپانی Oppo یکی از شرکت های نه چندان قدیمی چینی است که در سال های اخیر با سرعت بسیار زیادی در مسیر رشد و ترقی قرار گرفته و اخیراً آمار فروش شگفت آوری را رقم زده است. تا جایی که ماه گذشته با خبر شدیم اوپو در حال حاضر 11.2 درصد از سهم بازار چین را در اختیار دارد.

به دنبال روند رو به جلوی این شرکت، چینی ها ساعاتی پیش تلفن هوشمند جدیدی در قالب یک پایین رده اما با دوربین مناسب معرفی کرده اند.

اگر تصور می کنید کیفیت 8 مگاپیکسل برای دوربین سلفی موبایلتان کافی نیست، A57 اوپو با ارائه 13 مگاپیکسل دوربین جلو در کنار 16 مگاپیکسل دوربین اصلی نیازهایتان را برآورده خواهد کرد.

the-oppo-a57-goes-on-sale-december-12th-w600

این موبایل 5.2 اینچی دارای پنل نمایشگر LCD با رزولوشن 720p بوده و به چیپست هشت هسته ای اسنپدراگون 435 با سرعت پردازشی 1.4 گیگاهرتز مجهز گردیده است.

اوپو A57 به همراه 3 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی و امکان افزودن میکرو اس دی تا ظرفیت 128 گیگابایت عرضه خواهد شد و نیروی مورد نیاز خود را از باتری 2900 میلی آمپری تامین می نماید.

گفتنی است این تلفن هوشمند در تاریخ 12 دسامبر (22 آذر) با قیمت 1599 یوان چین (231 دلار) روانه بازار کشور مبدا می شود و هنوز هیچ اطلاعی مبنی بر عرضه بین المللی آن وجود ندارد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (8 مورد)
  • tehrancafe
    tehrancafe | ۶ آذر ۱۳۹۵

    چیزی که در مورد همه گوشیهای چینی صدق میکنه اینه که مهم نیست شما چه مدل و چه نو برند چینی میخرید،چون خیلی ارزونن نسبت به رقبای کره ای و ژاپنی به همون اندازه هم بی کیفیت و بدرد نخورن فقط اعداد و ارقامشون بالاست نه کیفیت من هم هواوی داشتم هم شیایومی هم اوپو هم کولپد هر سه این برندا مزخرفن اگه همون گوشی رو بزارید کنار یه گوشی هم قیمت خودش درسته اول کار خوب کار میکنن اما بعد چند روز و هفته مشکلاتشون شروع میشه
    هنگ-داغ کردن-انتن ندادن و ....

  • | ۶ آذر ۱۳۹۵

    حال آدم بهم میخوره وقتی این سناریوی تکراری تولید گوشی با کپی از آیفونو میبینه آخه آیفون چی داره که ازش کپی میکنن بابا یکم سعی کنین خودتون باشین خلاقیت داشته باشین لااقل بیا آیفون اندوریدی بزن خودتو خلاص کن دیگه ?والا

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی