ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

بلندترین برج ماژولار جهان در شهر نیویورک افتتاح شد

برج آپارتمانی 32 طبقه و 109 متری خیابان Dean منطقه بروکلین شهر نیویورک، که مدعی است بلندترین برج ماژولار و لوکس دنیا شناخته می شود، هفته گذشته رسماً افتتاح شد. این ساختمان جالب و شیک، از 930 ...

حسین آدینه
نوشته شده توسط حسین آدینه | ۶ آذر ۱۳۹۵ | ۱۸:۰۰

برج آپارتمانی 32 طبقه و 109 متری خیابان Dean منطقه بروکلین شهر نیویورک، که مدعی است بلندترین برج ماژولار و لوکس دنیا شناخته می شود، هفته گذشته رسماً افتتاح شد.

این ساختمان جالب و شیک، از 930 ماژول منحصر به فرد و متفاوت ساخته شده که همگی در محیطی خارج از پروژه طراحی گردیده اند.

فوندانیسون و بنای پایه و طبقه نخست این آپارتمان بلند، به صورت یکپارچه و با استانداردهای معمولی ساخته شده است، اما از طبقه دوم به بالا، همگی ماژول محور بوده و فقط کفی های چوبی و پارکت بین طبقات از قبل جایگذاری شده اند.

shop-architects-461-dean-15-w600

مهندسین این سازه معتقدند چنین رویکردی بسیار کاربردی و مقرون به صرفه بوده و چه از نظر زمانی و چه از نظر اقتصادی، هزینه های ساخت و ساز آپارتمان را کاهش می دهد.

این سازه توسط تیم مهندسین طراح شرکت SHoP ساخته شده و ماژول های باکیفیت و گوناگونی برای درج در واحدهای آپارتمانی آن ارائه می نماید.

shop-architects-461-dean-19-w600

برج مورد بحث دارای 166 واحد مسکونی یک خوابه، 48 واحد مسکونی دو خوابه و 149 استودیو اداری است و از مزایایی مانند نگهبان و سیستم نظارت 24 ساعته، باشگاه ورزشی، سالن آسمان-نگر، اتاق کنسول های بازی ویدیویی و اتاق سرگرمی کودکان برخوردار است.

گفتنی است هزینه اجاره استودیوهای این آپارتمان، 2450 دلار در ماه، اتاق های یک خوابه 3125 دلار در ماه و اتاق های دو خوابه 4750 دلار در ماه در نظر گرفته شده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • سروش
    سروش | ۶ آذر ۱۳۹۵

    ?گرونه

مطالب پیشنهادی