ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

معرفی Time Turner؛ زندگی عجیب است

یک کات سین عجیب و موسیقی اتمسفریک با نت های ناهماهنگ؛ المان هایی که شاید خیلی کم بین بازی های معمایی همانند Time Turner ببینیم ولی توسعه دهنده با پرداخت استثنایی به آن ها توانسته یکی ...

محمد کریمی
نوشته شده توسط محمد کریمی | ۶ آذر ۱۳۹۵ | ۱۹:۰۰

یک کات سین عجیب و موسیقی اتمسفریک با نت های ناهماهنگ؛ المان هایی که شاید خیلی کم بین بازی های معمایی همانند Time Turner ببینیم ولی توسعه دهنده با پرداخت استثنایی به آن ها توانسته یکی از فسفرسوز ترین اپلیکیشن های امسال را به انتشار برساند. پیش از این که ببینیم Time Turner چیست، تاکنون از خود پرسیده اید مهمترین قسمت های عناوین معمایی کدام هستند؟

بازی هایی را می گوییم که مرحله های گوناگون داشته و بازیکن ها باید با چالش هایی به نقطه پایانی برسند. مشابه Mekorama یا Roofbot که همین امسال به انتشار رسیدند و با استقبال مواجه شدند. طبیعتا بسته به سلیقه ها، جواب این پرسش متفاوت است. بعضی ها به موسیقی یا گرافیک اهمیت می دهند، بازیکن هایی هم می خواهند تا با یک گیم پلی سرگرم کننده وقت بگذرانند.

time_turner_4-750-w600
داستانی پیرامون عشق؛ تنها هدف شما انجام معماها نبوده و باید به پایان یک قصه طولانی هم برسید.

تمام این ها درست هستند اما مطمئنا هیچکدام همانند «گستردگی چالش ها» نمی توانند روی تجربه مخاطب تاثیر مثبت بگذارند. شما باید لحظه به لحظه با یک مرحله متفاوت رو به رو شوید تا احساس خستگی نکرده و پس از باخت همچنان به تلاش خود ادامه دهید. المانی که One Pixel Developers برای ساخت Time Turner به گونه ای شگفت انگیزانه استفاده نموده و آن را هم می توانیم به خاطر مکانیزم های جالب گیم پلی بدانیم.

تقریبا برای پاسخ به تمام معماها Time Turner باید حرکت خود را دوباره انجام داده [با ساخت یک سایه از شخصیت اصلی] یا همان گونه که سازنده گفته سفری طی زمان داشته باشید. چگونه؟ بیایید با یک مثال این مسئله را بشکافیم. به عنوان نمونه شما برای این که به نقطه پایانی برسید، مجبورید از پلی عبور کنید که ارتفاعش پایین تر از مسیر اصلی است. بنابراین به واسطه دستگاهی که گوشه نقشه هست، آن را به بالا می آورید. ولی می دانید نکته عجیب کجاست؟

این که اگر از دستگاه جدا شوید پل به حالت ابتدایی باز می گردد. خوب چاره چیست؟ این که سایه ای از خود بسازید؛ به یک قسمت از منطقه رفته و با گرفتن مکعب ها تمام حرکت های که پیشتر انجام داده اید را دوباره با یک شخصیت متفاوت تکرار کنید. به یاد داشته باشید اگر به او برخورد نمایید، خواهید باخت. البته با پیشروی، آیتم ها و چالش های بیشتری هم می بینید که برای جواب به آن ها نیازمند استراتژی های متفاوت هستید.

unnamed-w600
اگر The Misadventures of P.B را بازی کرده باشید، به شباهت های گیم پلی این دو عنوان پی می برید. بد نیست بدانید برای جبران حرکت اشتباه، نیازی نیست بازی را ری استارت کنید. چون با استفاده از قابلیت Rewind به قدم های پیشین بازخواهید گشت.

از دیدگاه موسیقی و گرافیک با یکی از جالب ترین اپلیکیشن های امسال رو به رو هستیم. ممکن است ابتدا که دست به تجربه Time Turner می زنید، خیلی نتوانید با قطعه موجود ارتباط برقرار کنید. اما این احساس ناخوشایند هنگامی تغییر می یابد که نخستین مرحله را پیش رو بگذارید. اینجاست که با ترکیب ترک های اتمسفریک و طراحی جالب محیط یا شخصیت ها، تجربه ای فراموش نشدنی را به خود هدیه خواهید داد.

برگ برنده Time Turner را می توانیم معماهای هوشمندانه اش بنامیم. شاید مکانیزم های گیم پلی این اپلیکیشن را قبلا دیده باشیم ولی توسعه دهنده با تغییرات روی آن ها و اضافه سازی موسیقی زیبا با شخصیت های دلنشین، توانسته عنوانی سرگرم کننده را به انتشار برساند. بد نیست بدانید تاکنون بیش از 100 هزار نفر دست به تجربه Time Turner زده اند و میانگین امتیازات کاربرهای گوگل پلی هم 4.6 است.

Time Turner

Time Turner

سازنده: One Pixel Developers قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 35.4 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی