ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

کورتانا برای اندروید با اضافه شدن یادآور تولد بروز رسانی شد

یقیناً با دستیار صوتی کورتانا آشنا هستید؛ پلتفرمی مبتنی بر هوش مصنوعی که توسط مایکروسافت در سال 2014 منتشر شد و از آن به عنوان متحول کننده ی سیستم عامل ویندوز یاد می شد. بعد ...

حسین آدینه
نوشته شده توسط حسین آدینه | ۶ آذر ۱۳۹۵ | ۱۴:۳۰

یقیناً با دستیار صوتی کورتانا آشنا هستید؛ پلتفرمی مبتنی بر هوش مصنوعی که توسط مایکروسافت در سال 2014 منتشر شد و از آن به عنوان متحول کننده ی سیستم عامل ویندوز یاد می شد.

بعد از عرضه رسمی این دستیار صوتی آبی رنگ که از صدای مونث برای همراهی مخاطب استفاده می کند، به مرور زمان شاهد گسترش سیستم عامل های پشتیبانی شده و انتشار آن برای اکس باکس وان، اندروید و حتی iOS بودیم.

ردموندی ها با به روز رسانی های متعدد در سال های اخیر، همواره سعی بر تکامل و پیشرفت آن داشته اند و برنامه های مد نظرشان نشان می دهد کورتانا به مرور زمان شخصی تر و هوشمندتر خواهد بود و حتی به کمک شبکه های عصبی هوش مصنوعی به شناخت بیشتر کاربر می پردازد.

cortanaandroid-2.0-w600

در همین راستا Android Authority گزارش می دهد آپدیت جدید نسخه اندروید کورتانا، سیستم یادآوری خودکار تولد دوستان و آشنایان کاربر را فعال می کند.

در این سیستم کورتانا با دریافت مجوز از مصرف کننده، به تقویم سیستم عامل اندروید یا تقویم Outlook مایکروسافت دسترسی پیدا کرده و با شناسایی تاریخ تولدهای درج شده، آنها را به صورت خودکار به کاربر تذکر می دهد.

علاوه بر این نسخه 1.9.12 کورتانای اندروید، ارتقائاتی در زمینه یادآوری رویدادهای منطقه-محور داشته و برخی از باگ ها و ایرادات مشخص نشده را مرتفع می سازد.

هم اکنون می توانید با رجوع به وب سایت یا اپلیکیشن گوگل پلی، جدیدترین نسخه کورتانا را برای دیوایس هوشمند اندرویدی خود دانلود نمایید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (8 مورد)
  • محمد پردازی
    محمد پردازی | ۷ آذر ۱۳۹۵

    بد نیست ولی حتما باید تو خود برنامه باشی تا بتونی با صوت کورتانا رو صدا بزنی ، مثل google now , google assistant و siri نیست که بتونی راحت از هر جایی صداشون کنی.

    • Amir_Hatami
      Amir_Hatami | ۸ آذر ۱۳۹۵

      احتمالا گوشیتون ساپورت نمی کنه، چون یکی از دوستانم که گوشی اندروید داره این کار رو می توانه انجام بده.

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی