ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سامسونگ رابط کاربری نوت 7 را به نوت 5 می آورد

بعد از اتفاقات و حواشی که برای فبلت گلکسی نوت 7 رخ داد، تولید این موبایل قدرتمند متوقف شد و امکانات و توانایی های آن عملاً به تاریخ پیوستند. اما حالا به نظر می رسد ...

حسین آدینه
نوشته شده توسط حسین آدینه | ۷ آذر ۱۳۹۵ | ۱۸:۳۰

بعد از اتفاقات و حواشی که برای فبلت گلکسی نوت 7 رخ داد، تولید این موبایل قدرتمند متوقف شد و امکانات و توانایی های آن عملاً به تاریخ پیوستند.

اما حالا به نظر می رسد حداقل رابط کاربری اختصاصی این موبایل که Grace نام دارد و جهت تغییر و بهینه سازی تاچ ویز طراحی شده، با به روز رسانی جدید گلکسی نوت 5 دوباره از نو متولد خواهد شد.

سامسونگ در سکوت خبری آپدیت جدیدی را برای موبایل های مذکور در کشور کره جنوبی ارائه کرده که رابط کاربری Grace را در اختیار کاربران قرار می دهد.

grace-ui-note-5-screenshots-840x373-w600

به روز رسانی اخیر توسط یکی از کاربران وب سایت XDA Developers رویت شده و قابلیت های متعددی مانند Ultra Power Saving و فیلتر نور تصاویر آبی را در کنار رفع چند مورد باگ، برای گلکسی نوت 5 به ارمغان می آورد.

در حال حاضر هیچ خبر یا اطلاعی مبنی بر انتشار بین المللی این آپدیت برای سایر دیوایس های نوت 5 سامسونگ در سراسر جهان در دست نیست و حتی به طور کلی امکان آن نیز تایید نشده است.

اما همانطور که می دانید، کره ای ها تصمیم دارند در آینده نزدیک اندروید 7.0 را برای نوت 5 عرضه کنند و انتشار رابط کاربری Grace ضمن آپدیت سیستم عامل محتمل به نظر می رسد. هرچند هنوز تاریخ رسمی این به روز رسانی نیز مشخص نیست.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (19 مورد)
  • Mohammad Reza Baghban
    Mohammad Reza Baghban | ۱۱ آذر ۱۳۹۵

    من که همین هفته گذشته کاشتوم رام رو گوشیم فلش زدم تمامی امکانات نوت ۷ الان اضافه شده مصرف باطری‌به شدت کم شده و امکانات درخور توجهی هم به Setting پیش فرض گوشی اضافه شده تو Grace واقعا عالیه ، حیف شد واقعا نوت ۷

  • MOHAMMAD MAHDI Mirzaagha
    MOHAMMAD MAHDI Mirzaagha | ۸ آذر ۱۳۹۵

    احترام به کاربر و طرفدارای گلکسی فقط سامسونگ

  • CATer
    CATer | ۸ آذر ۱۳۹۵

    آمدی جانم به قربانت ولی حالا چرا؟؟؟؟

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی