ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

معرفی بیمه بازار؛ سرویس مشاوره، مقایسه و خرید آنلاین بیمه

برای بیمه بدنه خودرویی که تازه خریده اید، کدام شرکت را ترجیح می دهید؟ برای بیمه شخص ثالث یا بیمه عمر چطور؟ مطمئنا تشخیص این که از خدمات کدام شرکت بیمه استفاده کنید، نیازمند آن است ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۷ آذر ۱۳۹۵ | ۱۴:۰۰

برای بیمه بدنه خودرویی که تازه خریده اید، کدام شرکت را ترجیح می دهید؟ برای بیمه شخص ثالث یا بیمه عمر چطور؟ مطمئنا تشخیص این که از خدمات کدام شرکت بیمه استفاده کنید، نیازمند آن است که تعرفه های متفاوت آن ها را نسبت به هم بسنجید. حتی شاید برای گرفتن تصمیم قاطع لازم باشد که از چند نفر آگاه هم در این حوزه مشورت بگیرید.

شکی نیست که رسیدگی به تمام این موضوعات هم وقت زیادی می طلبد و هم برایتان هزینه دارد. اما اگر بتوانید خرید بیمه، مقایسه شرکت های مختلف و مشاوره را از «یک محل» انجام دهید چطور؟ یقینا کارها بسیار سریع تر و کم هزینه تر پیش می روند.

هدف از راه اندازی استارتاپ «بیمه بازار» دقیقا همین مسئله بوده؛ ایجاد محیطی بر بستر اینترنت که ضمن فروش آنلاین انواع بیمه، فرصتی برای مقایسه شرکت های مختلف و امکان گرفتن مشاوره آنلاین را برای تمام اقشار جامعه فراهم می کند.

با ثبت نام در وبسایت بیمه بازار، امکان خرید و مقایسه بیمه های شخص ثالث، بیمه بدنه و بیمه عمر از معتبرترین شرکت های خصوصی و دولتی کشور برایتان مهیا می شود؛ شرکت هایی شناخته شده ای همچون بیمه ایران، آسیا، رازی، دانا و ... که همین حالا میلیون ها نفر از هموطنان مان تحت پوشش خدمات آن ها هستند.

بیمه بازار با ایجاد فضایی برای مشاوره، مقایسه و خرید آنلاین، تمامی مراحل فرایند تهیه بیمه‌نامه را برای شما فراهم کرده است.

همانطور که می دانید قوانین شرکت ها برای ارائه خدمات بیمه تقریبا مشابه یکدیگرند، ولی ممکن است در جزئیات تفاوت هایی داشته باشند. به عنوان مثال یکی قسط های ماهیانه کمتری دریافت می کند، دیگری تسهیلاتی برای اقشار خاص جامعه در نظر می گیرد و مواردی از این دست که شاید در ظاهر تفاوت های کوچکی باشند، اما در دراز مدت تأثیرات بسیار بزرگی خواهند داشت.

پی بردن به این تفاوت های ریز حوصله زیادی می خواهد که اگر آن را نداشته باشید، ممکن است برای انتخاب بیمه سرسری و عجولانه تصمیم بگیرید. اما بیمه بازار آمده تا نگذارد چنین اتفاقی بیفتد. بگذارید برای چگونگی این کار برایتان مثال ساده ای بزنیم.

فرض می گیریم خودروی جدیدی خریده اید و در انتخاب بهترین بیمه بدنه مردد هستید. ۹ شرکت آماده ارائه خدمات بیمه بدنه به خودروی شما هستند که هر کدام هم شرایط و تسهیلات خاص خودشان را دارند.

برای شروع خرید، باید روی آیکن «بیمه بدنه» در سایت کلیک کنید تا چنین صفحه ای برایتان نمایان شود:

bime-bazar-1

بیمه بازار مقایسه را تا این حد برایتان آسان کرده. مشخصات خودرو (مدل، سال ساخت، قیمت حدودی)، نوع پوشش (سرقت قطعات، شکست شیشه، ترانزیت و ...) و حتی تخفیف ها (گذر موقت، تسهیلات ایثارگری و ...) را وارد می کنید و با اعمال این فیلترها، فهرست بیمه های مناسب برایتان به نمایش در می آیند.

اینجاست که می توانید شرکت ها را از نظر قیمت، سطح توانگری، رتبه رضایت مشتریان، نرخ شکایت مشتریان و سهم از بازار با هم مقایسه کنید؛ آن هم فقط در یک صفحه و بدون نیاز به زحمت اضافی. بعد از انتخاب بهترین بیمه کافیست روی دکمه سفارش کلیک کرده، پرداخت را به طور آنلاین انجام دهید و کار تمام است. بیمه بازار قرارداد و بیمه نامه شما را با پیک موتوری به درب منزل یا محل کارتان می فرستد.

bime-bazar-2

برای بیمه شخص ثالث هم با شرایط نسبتا مشابهی مواجه هستید. مقایسه قیمت ها درست مثل بیمه بدنه انجام می شود، با این حال یک نمودار کلی از تعرفه های تمام شرکت ها را هم می توانید در کنار یکدیگر ببینید که امکان مقایسه را برایتان آسان تر می کند. همچنین قرار است تا به زودی امکان خرید بیمه عمر از طریق بیمه بازار هم برای کلیه کاربران فراهم شود.

در مقدمه به مشاوره آنلاین اشاره کردیم. پرسنل متخصص تیم بیمه بازار به صورت تلفنی یا از طریق چت در تلگرام، پاسخگوی سوالات شما در خصوص مسائل بیمه هستند و هزینه ای هم بابت این کار نمی گیرند.

bime-bazar-3

ضمنا بخشی به نام «واژگان بیمه بازار» نیز در سایت هست که شاید مطالعه محتوایش شما را از تماس با شرکت بی نیاز کند. اگر می خواهید معنای اصطلاحاتی مثل «مستمری احتیاطی» یا «بیمه مسئولیت عمومی» را بدانید، توصیه می کنیم حتما مطالعه این قسمت و البته سوالات متداول را مد نظر داشته باشید.

با این اوصاف، استارتاپ بیمه بازار نه تنها خرید بیمه را به راحتی آب خوردن کرده، بلکه محیطی ساخته تا بتوانید عملکرد شرکت های مختلف بیمه را با هم قیاس کرد؛ ایده ای ناب، بسیار مفید و راهگشا که هیچ استارتاپ ایرانی تا کنون به آن نپرداخته بود.

با وجود آنکه سفارشات فعلا در محدوده شهر تهران پذیرفته می شوند، باید به این نکته توجه کنیم که بیمه بازار هنوز ابتدای راه بوده و مسیری طولانی برای رسیدن به موفقیت در پیش دارد. هر چند امکانات فعلی وبسایت به قدر کافی مفید و کارآمد هستند که بتوانیم آینده خوبی را برای این استارتاپ متصور شویم.

نظرتان در مورد بیمه بازار چیست؟ آیا تا حالا خرید بیمه را به طور آنلاین انجام داده اید؟ فکر می کنید استارتاپ هایی همچون بیمه بازار برای فروش بیمه تا چه حد می توانند در این حوزه موفق باشند؟ مثل همیشه منتظر نظرات و تجربیات ارزشمندتان هستیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (13 مورد)
  • Danial Noori
    Danial Noori | ۷ آذر ۱۳۹۵

    کار جالبیه، قیمتا رو دیدم خوب بود، بعضیاشم از نمایندگی بهتر بود. کد نمایندگی شرکتا رو داشتن، فکر کنم نمایندگی رسمی ان

  • Danial Noori
    Danial Noori | ۷ آذر ۱۳۹۵

    کار جالبیه، قیمتا رو دیدم خوب بود، بعضیاشم از نمایندگی بهتر بود. اگه به حرفاشون عمل کنن و سر زمانی که میگن بیمه رو بیارن در خونه عالی میشه

  • Sadeqqq
    Sadeqqq | ۷ آذر ۱۳۹۵

    من واسه پراید با 5 سال تخفیف ثالث گرفتم 615 تومن، الان دیدم پاسارگاد همونو میده 565

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی