ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل

آیفون ۷ در برابر خطرناک ترین اسید جهان [تماشا کنید]

خطرناک ترین اسید جهان، «فلوئوروآنتیمونیک اسید» نام دارد و سطح پی اچ (pH) آن به منفی ۳۱ می رسد. یکی از کانال های یوتوب (TechRax) صد گرم از این نوع اسید را به دست آورده و تصمیم گرفته ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۷ آذر ۱۳۹۵ | ۱۸:۴۵

خطرناک ترین اسید جهان، «فلوئوروآنتیمونیک اسید» نام دارد و سطح پی اچ (pH) آن به منفی ۳۱ می رسد. یکی از کانال های یوتوب (TechRax) صد گرم از این نوع اسید را به دست آورده و تصمیم گرفته تا مقاومت آیفون ۷ را در برابر قدرتمندترین اسید جهان بسنجد.

فلوئوروآنتیمونیک اسیدی که در این ویدیو به نمایش کشیده می شود، از نوع کریستال است و تهیه کننده ویدیو، بدون اینکه آن را با ماده دیگری ادغام کند، اسید را به آرامی روی آیفون قرار می دهد تا پس از ۲۴ ساعت، نتیجه مشخص شود. علت ترکیب نشدن اسید با ماده ای دیگر، انجام نشدن تحقیقات زیاد در رابطه با میزان خطرناک بودنش ذکر می شود.

screen-shot-1395-09-07-at-5-22-35-pm-w700

به علت خطرناک بودن فلوئوروآنتیمونیک اسید، پوشش و بسته بندی آن نیز به شکل خاصی است و بدون استفاده از یک جسم تیز، نمی توان درب آن را پیچاند و گشود.

screen-shot-1395-09-07-at-5-27-50-pm-w700

در نهایت ولی آیفون ۷ در ظرفی قرار گرفته و نیمی از فلوئوروآنتیمونیک اسید در قالب کریستالی اش روی آن ریخته می شود. نکته جالب اینجاست که در همان لحظه، ظاهراً هیچ اتفاقی برای آیفون رخ نمی دهد.

screen-shot-1395-09-07-at-5-40-00-pm-w700

پس از گذشت ۱۲ ساعت، وضعیت آیفون به شکل فوق در می آید. سپس باقی مانده فلوئوروآنتیمونیک اسید روی بدنه آیفون قرار می گیرد. در پایان نیز مقداری سولفوریک اسید روی آیفون ریخته می شود.

screen-shot-1395-09-07-at-5-32-19-pm-w700

در انتها بدنه آیفون به چنین وضعیتی درآمده. اما آیا می توان از چنین موبایلی استفاده کرد؟ دعوت می کنیم ویدیوی کامل را تماشا کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (21 مورد)
  • Lolo Lala
    Lolo Lala | ۲ شهریور ۱۳۹۶

    قویترین اسیدهای خورنده جهان اثری بروی انواع پلاستیک ندارند دوستان گرامی بنابراین خیلی متعجب نشوید بدلیل اب بندی بودن بدنه با واشر لاستیکی اسید نمیتواند بدرون بورد رخنه کند و تنها بخش الومینیمی میتواند اسیب ببیند که لایه پوششی رنگ بدنه هم مقاومت خوبی میتواند بکند و تاثیر اسید بر بدنه را را کاهش دهد بدلیل لایه عایقی که ایجاد میکند چون رنگها از انواع پلیمرها هستند ولی اگر روی ایفون های قبلی انجام میداد بی شک باعث انفجار گوشی شاید میشد چون تمام اتصالات داخلی بورد و مس ها و قلع ها را ذوب میکرد بنابراین این تست عملا هیچ چیزی را ثابت نمیکند در پاسخ به دوستان عزیزی که گفتند برای چه اینکارها را میکنند پاسخ شما اینست برای افزایش بازدید و لایک بهتر است بدانید در خارج کشور کانالهایی که بازدید کننده و لایک زیادی دارند میتوانند با اخذ هزینه اقدام به تبلیغات کالایی کنند و به اندازه یک شبکه کشوری حتی البته شبکه های خصوصی درامد زایی داشته باشند و خیلی بیشتر از پول این ایفون را با تبلیغات درمیاورد و ضرری نمیکنند معمولا مگر موردی باشد و فرد حرفه ای نباشد ولی معمولا یوتیوبر حرفه ای هستند و درامد بالایی دارند

  • mehdy_bdb
    mehdy_bdb | ۱۰ آذر ۱۳۹۵

    نمیدونم با این تستهای مسخره چیرو میخوان بگن

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی