ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

رندر و برخی از مشخصات موبایل Meizu Charm X فاش شد

حدوداً یک سال پیش کمپانی چینی Meizu از تلفن هوشمندی به نام Blue Charm Metal پرده برداشت که به عنوان موردی خاص از سیستم عامل YunOS استفاده می کرد و با قیمتی مناسب، میان رده ...

حسین آدینه
نوشته شده توسط حسین آدینه | ۷ آذر ۱۳۹۵ | ۱۱:۳۰

حدوداً یک سال پیش کمپانی چینی Meizu از تلفن هوشمندی به نام Blue Charm Metal پرده برداشت که به عنوان موردی خاص از سیستم عامل YunOS استفاده می کرد و با قیمتی مناسب، میان رده ای در حد و اندازه های یک پرچمدار محسوب می شد.

حالا تصاویر و مشخصات تلفن هوشمند جدیدی منتسب به Blue Charm X فاش شده که علاوه بر ظاهر تقریباً مشابه، سخت افزاری میان رده اما متمایل به یک پرچمدار در خود جای داده است؛ البته با این تفاوت که این بار از جدیدترین سیستم عامل گوگل بهره مند است.

گفته می شود این موبایل از چیپست 10 هسته ای و 3 خوشه ای مدیاتک هلیو X20 با 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی برخوردار بوده و دارای سیستم شبکه مخابراتی LTE Cat6 با سرعت 300 مگابیت بر ثانیه است.

سیستم عامل پیش فرض این دیوایس اندرویدی نسخه 7.0 بوده و پیش بینی می شود 289 دلار قیمت داشته باشد. علاوه بر این گمانه ها از معرفی رسمی آن در روز چهارشنبه همین هفته حکایت دارند.

در کنار رندر منتسب به میزو چارم اکس، نمونه عکس هایی از کیفیت دوربین این موبایل منتشر شده که نشان می دهد دوربین اصلی آن از نوع دوگانه بوده و دارای گشادی لنز 2.0 است.

photo-from-meizu-blue-charm-x-1-w600

photo-from-meizu-blue-charm-x-w600

photo-from-meizu-blue-charm-x-2-w600

photo-from-meizu-blue-charm-x-3-w600

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی