ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

سریعترین لوتوس اگزیج تاریخ متولد شد

جدید ترین نسخه لوتوس اگزیج با فیبرکربن تکامل پیدا کرده است. 375 اسب بخار قدرت دارد. می تواند بسیاری از اسپرت سازان با قیمت های بیشتر را به چالش بکشد و موقعیت آن ها را ...

تیم خودرو
نوشته شده توسط تیم خودرو | ۷ آذر ۱۳۹۵ | ۱۷:۰۰

جدید ترین نسخه لوتوس اگزیج با فیبرکربن تکامل پیدا کرده است. 375 اسب بخار قدرت دارد. می تواند بسیاری از اسپرت سازان با قیمت های بیشتر را به چالش بکشد و موقعیت آن ها را به خطر بیندازد.

پس نمی توان آن را دوست نداشت. موتوری که برای جدیدترین اگزیج با کد 380 در نظر گرفته شده ، از یک بلوک آلومینیومی V6 با حجم کلی 3.5 لیتر تشکیل شده است که با کمک گرفتن از پرخوران سوپرشارژر می تواند 375 اسب بخار و 409 نیوتون متر گشتاور تولید کند.

chery-2

خریداران این خودرو حق انتخاب دو نوع جعبه دنده دستی و خودکار را دارند و با همه این تفاصیر ، لوتوس می تواند در مدت زمان 3.5 ثانیه از سکون به 100 کیلومتر بر ساعت دست پیدا کند که همین زمان کافی است که لقب سریع ترین اگزیج تاریخ به نسخه 380 تعلق پیدا کند.

chery-3

برای رسیدن به این اعداد ، لوتوس از فرمول کاهش وزن دوباره استفاده کرده که تعویض بسیاری از بخش ها با ماده سبک وزن فیبرکربن بخش بزرگی از این رژیم سبک سازی است. در نمای ظاهری لوتوس می توان یکی از 10 ترکیب رنگی مختلف را انتخاب کرد. قیمتی که لوتوس برای آن در نظر گرفته 84 هزار دلار آمریکا و یا 68 هزار یورو خواهد بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • younes nejati
    younes nejati | ۷ آذر ۱۳۹۵

    اگه این قانونای مسخره و این تعرفه 170 درصدی گمرک نبود با سیصد میلیون چه ماشینایی که نمیشد خرید??

  • Meysam-Tn2
    Meysam-Tn2 | ۷ آذر ۱۳۹۵

    سرعتشو ننوشتین?

مطالب پیشنهادی