ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

معرفی اپلیکیشن کنسل؛ راهی آسان برای خرید و فروش کتاب های دست دوم

فاجعه همیشه مرگ و تصادف و سیل و زلزله نیست، گاهی اوقات «کمبود آگاهی» هم می تواند فاجعه بار باشد. یقینا خاطرتان هست که چندی پیش خبری منتشر شد که از سرانه مطالعه روزانه 2 دقیقه در ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۸ آذر ۱۳۹۵ | ۱۶:۰۰

فاجعه همیشه مرگ و تصادف و سیل و زلزله نیست، گاهی اوقات «کمبود آگاهی» هم می تواند فاجعه بار باشد. یقینا خاطرتان هست که چندی پیش خبری منتشر شد که از سرانه مطالعه روزانه 2 دقیقه در ایران حکایت می کرد، عددی عجیب و غریب که به معنای واقعی از یک فاجعه فرهنگی خبر می داد.

البته نهادهای دولتی این آمار را تکذیب کرده و عدد درست را 79 دقیقه در روز اعلام کردند، با این تفاوت که بر خلاف کشورهای پیشرفته میزان مطالعه در شبکه های اجتماعی و روزنامه ها و کتب درسی و ادعیه و ... هم در آن لحاظ شده بود.

در هر صورت پس از جار و جنجال بسیار، در نهایت همگی در سرانه مطالعه 13 دقیقه در روز برای هر ایرانی به اتفاق نظر رسیدند، آماری که باز هم نسبت به کشورهای پیشرفته دنیا اختلاف فاحشی دارد. همه این ها را گفتیم تا به معرفی اپلیکیشنی ایرانی برسیم که با ترویج فرهنگ کتاب خوانی، تلاش کرده تا در راستای افزایش آگاهی مردم و کاهش این اختلاف با دنیا قدم مثبتی بگذارد.

"کنسل" محیطی فراهم کرده تا بتوانید کتاب های دست دوم خود را به فروش بگذارید تا دیگر همشهری هایتان بتوانند از آن ها استفاده کنند، ایده ای فوق العاده ارزشمند که در میان محصولات وطنی تا کنون مشابهش را ندیده بودیم.

111-w600

کنسل را یک تیم کوچک دانشجویی توسعه داده که بابت برقراری ارتباط میان خریدار و فروشنده، ریالی برای خود بر نمی دارند. بنابراین برای ثبت آگهی در آن با هیچ گونه محدودیتی مواجه نیستید.

بخش اعظم کتاب های کنونی کنسل کتب درسی و دانشگاهی هستند که البته موارد غیر درسی را هم در میان شان پیدا می کنید. برای جستجوی کتابی که می خواهید کافیست وارد دسته بندی مورد نظرتان شده یا از طریق موتور جستجوی داخلی کنسل اقدام کنید. نتایج می توانند بسته به شهر محل سکونت شما فیلتر شوند تا سریع تر به کتاب مورد نظرتان برسید.

هر کتابی که در دیتابیس کنسل ثبت می کنید، به غیر از اطلاعات کامل باید یک قیمت پیشنهادی هم داشته باشد. کاربران دیگر با توجه به این قیمت، پیشنهادات خود را ارائه می کنند تا بتوانید کتاب را با بهترین پیشنهاد دریافت شده به فروش برسانید. اگر خودتان خریدار باشید هم عکس این قضیه صادق است.

222-w600

باقی هماهنگی ها (روش ارسال، پرداخت مبلغ و ...) هم به دست طرفین معامله سپرده شده و کنسل هیچ مسئولیتی در این رابطه ندارد. با همین ایده ساده ای که گفتیم، کنسل هم زمینه برای دسترسی به کتاب های نایاب یا کم یاب را برای کاربران فراهم کرده، هم شرایطی مهیا ساخته تا بتوانید کتاب ها را با قیمتی کمتر از بازار تهیه کنید.

اما از نظر ما ارزشمندترین نکته در مورد کنسل ترویج فرهنگ کتاب خوانی است، و این که با خرید و استفاده از کتاب های دست دوم می توان از قطع درخت های بیشتر برای تهیه کتاب های نو جلوگیری کرد.

اگر کتابی در کتابخانه منزل تان هست که قبلا استفاده کافی را از آن برده اید، شاید بد نباشد که با فروش آن در کنسل لذت مطالعه اش را با دیگر همشهری هایتان هم به اشتراک بگذارید. کنسل را می توانید همین حالا از کافه بازار دانلود کنید.

کنسل: بازارچه کتاب دست دوم

کنسل: بازارچه کتاب دست دوم

سازنده: Geexer قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 3.2 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • سروش
    سروش | ۸ آذر ۱۳۹۵

    احتمالا تبلیغاتی چیزی داره
    یا فعلا رو درآمد زایی تاکیدی نداره تا مشهور تر بشه

  • behnam
    behnam | ۸ آذر ۱۳۹۵

    کنسل اولش اسمش بی معنی بود اما با لوگو ش تفهیم کرد
    با این اوصاف از کجا خرج در میاره این کن سل جان

مطالب پیشنهادی