ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

میزو شانزدهم آذرماه از موبایل M5 Note رونمایی می کند

روز گذشته برایتان نوشتیم که موبایل هوشمند Meizu X احتمالاً در روز چهارشنبه 30 نوامبر (10 آذرماه) معرفی خواهد شد و کمپانی چینی مورد اشاره هم دعوت نامه های مربوط به این مراسم را ارسال ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۸ آذر ۱۳۹۵ | ۱۰:۳۰

روز گذشته برایتان نوشتیم که موبایل هوشمند Meizu X احتمالاً در روز چهارشنبه 30 نوامبر (10 آذرماه) معرفی خواهد شد و کمپانی چینی مورد اشاره هم دعوت نامه های مربوط به این مراسم را ارسال نموده است. Meizu X پرچمدار مورد انتظاری است که بنابر آخرین شایعات، از چیپست Helio X30 مدیاتک به همراه پردازنده 10 هسته ای بهره می برد.

میزو اخیراً دعوت نامه دیگری نیز برای خبرنگاران و همکاران ارسال کرده که از برگزاری مراسمی در ششم نوامبر (16 آذرماه) با محوریت موبایل M5 Note چینی ها خبر می دهد. M5 Note که چندی پیش مجوزهای لازم را از رگولاتوری چینی TENAA دریافت کرد، به نمایشگری 5.5 اینچی با رزولوشن 1080x1920 تجهیز شده است.

notey-w600

در داخل بدنه، چیپست Helio P10 مدیاتک نقش قلب تپنده دستگاه را ایفا می کند و خود از پردازنده ای هشت هسته ای و پردازشگر گرافیکی Mali-T860 تشکیل شده است. ضمناً حافظه رم دستگاه برابر با سه گیگابایت خواهد بود و اندروید 6.0.1 به صورت پیش فرض روی آن نصب شده است.

تا پیش از این تصور می شد M5 Note به همراه Meizu X در رویداد چهارشنبه هفته جاری معرفی گردد اما به نظر می رسد که چینی ها برنامه ای متفاوت را دنبال می کنند. گفتنی است که بنابر دعوت نامه های ارسال شده، میزو تا به امروز 20 میلیون واحد از موبایل های سری نوت خود را به فروش رسانده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی