ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

آپدیت جدید کیبورد سویفت کی ذخیره و ارسال اصطلاحات را آسان تر می کند

اگر از طرفداران پر و پا قرص کیبورد سویفت کی هستید، بهتر است نگاهی بر آخرین نسخه منتشر شده آن برای پلتفرم اندروید داشته باشید. از جمله قابلیت های خوبی که در این آپدیت اضافه شده ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۹ آذر ۱۳۹۵ | ۱۸:۴۵

اگر از طرفداران پر و پا قرص کیبورد سویفت کی هستید، بهتر است نگاهی بر آخرین نسخه منتشر شده آن برای پلتفرم اندروید داشته باشید. از جمله قابلیت های خوبی که در این آپدیت اضافه شده می توان به ذخیره سازی و ارسال آسان اصطلاحات به مخاطبین اشاره کرد.

قابلیت کلیپ بورد جدید این اپ به شما اجازه می دهد تا اصطلاحاتی مثل سلام و احوال پرسی به سبک خودتان یا اطلاعات تماس خود را ذخیره کرده تا در نوشته ها به سرعت قادر به استفاده از آن ها باشید.

گفتنی است که این کلیپ بورد قابلیت تازه ای در سویفت کی نیست و مدت هاست که در فاز بتا به سر می برد. اما امروز بالاخره حالت پایدار و کامل آن به دست کلیه کاربران رسیده است.

اما به غیر از کلیپ بورد، قابلیت دیگر کلمات میان بر هستند که از آن ها می توان برای دسترسی به جملات طولانی تر استفاده کرد. مثلا می توانید برای دسترسی به آدرس کامل منزل، واژه Home1 را برای کیبورد تعریف کنید.

سویفت کی در این به روز رسانی پنج زبان جدید و همچنین حالت Incognito را به قابلیت هایش اضافه کرده تا بتواند به یکی از کامل ترین اپلیکیشن های کیبورد در اندروید تبدیل گردد. نسخه جدید سویفت کی را می توانید همین حالا از پلی استور دانلود کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • مهران بحرینی
    مهران بحرینی | ۹ آذر ۱۳۹۵

    چند تا از حروف فارسی در کیبرد اندرویدش با لمس طولانی. قابل دسترسی هستند و ازشون در سوایپ نمیشه استفاده کرد. ولی در آیفون تمام حروف دارای کلید هستن. من چند بار اینو برای توسعه دهنده فرستادم ولی تا بحال درست نکردن. والا این کیبرد در حالت سوایپ بهترینه.

  • behnam
    behnam | ۹ آذر ۱۳۹۵

    وی آر تحریم

مطالب پیشنهادی