ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

جمعه سیاه، رکورد فروش پلی استیشن 4 طی یک هفته را در بریتانیا شکست

هفته گذشته، طبق روال هر سال تخفیف های «جمعه سیاه» آغاز شد و سونی توانست طی این بازه زمانی، به بیشترین رکورد فروش پلی استیشن 4 طی یک هفته در بریتانیا دست یابد. این میزان ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۹ آذر ۱۳۹۵ | ۱۷:۱۵

هفته گذشته، طبق روال هر سال تخفیف های «جمعه سیاه» آغاز شد و سونی توانست طی این بازه زمانی، به بیشترین رکورد فروش پلی استیشن 4 طی یک هفته در بریتانیا دست یابد. این میزان فروش، از زمان عرضه کنسول نسل هشتمی سونی بی سابقه بوده است و دلیل آن را می توان در کاهش قیمت دستگاه و نیز تخفیف های تحسین برانگیز آن جستجو کرد.

باندل های کنسول پلی استیشن 4، تاثیری در افزایش فروش برخی از بازی های انحصاری نیز داشته اند و به لطف آنها، بازی Uncharted 4: A Thief's End بار دیگر به جدول 10 عنوان برتر بریتانیا بازگشته و در جایگاه هشتم قرار گرفته است. بازی های DriveClub و Ratchet & Clank نیز به ترتیب جایگاه 20 و 25 جدول فروش هفتگی بازی های ویدیویی را به خود اختصاص دادند.

در طرف دیگر، بازی های Pokemon Sun and Moon هم هفته گذشته به بازار آمدند و بزرگترین عرضه در میان عناوین نینتندو را از آن خود کردند. بنابر گفته نینتندو، Pokemon Sun بیشترین میزان پیش فروش در تاریخ نینتندو را به دست آورد و Pokemon Moon هم رکورد بیشترین دموی آزمایشی دانلود شده برای کنسول 3DS را شکست.

در نهایت بازی های Pokemon Sun و Pokemon Moon به ترتیب رده سوم و چهارم جدول فروش هفتگی انگلیس را مال خود کردند اما حتی مجموع فروش آنها، با میزان فروش فیفا 17 و Call of Duty: Infinite Warfare که در جایگاه اول و دوم به چشم می خورند برابری نمی کند. جدول فروش بازی های ویدیویی بریتانیا در پایین قابل مشاهده است:

  1. FIFA 17
  2. Call of Duty: Infinite Warfare
  3. Pokémon Sun
  4. Pokémon Moon
  5. Battlefield 1
  6. Watch Dogs 2
  7. Forza Horizon 3
  8. Uncharted 4: A Thief’s End
  9. Grand Theft Auto 5
  10. Gears of War 4
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Amir M Zadeh
    Amir M Zadeh | ۹ آذر ۱۳۹۵

    کمتر از این از سونی انتظار نمیره

مطالب پیشنهادی