ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

موبایل های پیکسل تا پایان سال 2017 چقدر درآمد نصیب گوگل می کنند؟

پیش بینی و تخمین میزان فروش یک کمپانی یا یک محصول تکنولوژیک در آینده، مسئله ای ریسک برانگیز است که همواره مورد توجه تحلیلگران و همینطور مصرف کنندگان قرار دارد. موسسه خدمات مالی «مورگان استنلی» که یکی ...

حسین آدینه
نوشته شده توسط حسین آدینه | ۹ آذر ۱۳۹۵ | ۱۸:۱۵

پیش بینی و تخمین میزان فروش یک کمپانی یا یک محصول تکنولوژیک در آینده، مسئله ای ریسک برانگیز است که همواره مورد توجه تحلیلگران و همینطور مصرف کنندگان قرار دارد.

موسسه خدمات مالی «مورگان استنلی» که یکی از معتبرترین و باتجربه ترین واحد های تحلیل اقتصادی ایالات متحده آمریکا است، با اشاره به وضعیت پیش آمده برای گلکسی نوت 7 و تقاضای کمتر از انتظار آیفون 7، تصور می کند موبایل های گوگل پیکسل (بررسی دیجیاتو) به فروش بسیار مناسبی دست خواهند یافت.

به گزارش این موسسه، تلفن هوشمند پیکسل مشابه با موبایل های سابق گوگل تا پایان سال جاری میلادی حدود 3 میلیون واحد خواهد فروخت و سال 2017 نیز فروشی بین 5 تا 6 میلیون دستگاه برای این دیوایس به همراه خواهد داشت.

googlepixel-2

حال مورگان استنلی با ذکر فروشی معادل با 9 میلیون واحد تا پایان سال 2017، با صرف نظر از سهم مشارکت HTC در ساخت سخت افزار آنها، معتقد است حدود 5.8 میلیارد دلار درآمد نصیب گوگل خواهد شد.

همانطور که پیش تر خبر دادیم، هزینه تمام شده تولید پیکسل 649 دلاری گوگل، تنها در حدود 230 الی 245 دلار تخمین زده شده است و عملاً آن را به یکی از پرسود ترین موبایل های بازار تبدیل می نماید.

علاوه بر این پرداخت های بستر Android Pay و فروش لوازم جانبی این موبایل، بدون شک به رقم فوق می افزاید و می تواند سال تجاری بسیار خوبی را برای کمپانی ساکن مانتن ویو رقم بزند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • Sajad Hakimi
    Sajad Hakimi | ۹ آذر ۱۳۹۵

    مطلب بسیار خوبی بود !!!

  • @pic
    @pic | ۹ آذر ۱۳۹۵

    Age apple ba in gheimat mifroshe iphono,, pixel geroon nist :)))))

مطالب پیشنهادی