ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

یک کشور آسیایی دیگر، میزبان مرکز تحقیق و توسعه جدید اپل

در سال های اخیر، کمپانی اپل سعی داشته مراکز تحقیق و توسعه خود را در محدوده ای فراتر از مرزهای ایالات متحده آمریکا گسترش دهد و در حالی که در ماه های اخیر، خبر راه ...

حسین آدینه
نوشته شده توسط حسین آدینه | ۹ آذر ۱۳۹۵ | ۱۵:۴۵

در سال های اخیر، کمپانی اپل سعی داشته مراکز تحقیق و توسعه خود را در محدوده ای فراتر از مرزهای ایالات متحده آمریکا گسترش دهد و در حالی که در ماه های اخیر، خبر راه اندازی تاسیسات متعددی در کشورهایی مانند چین، ژاپن و انگلستان را شنیده ایم، به نظر می رسد اهالی کوپرتینویی کشور آسیایی دیگری را هدف قرار داده اند.

روز گذشته «رودیانتارا» وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات اندونزی در مورد تاسیس مرکز تحقیق و توسعه جدیدی در شهر جاکارتای این کشور سخن گفت و اعلام کرد آماده سازی این پروژه در مراحل پایانی است.

وی اضافه می کند اپل قصد دارد ساخت این مرکز را تا پایان سال 2016 نهایی کرده و ضمن استخدام نیرو و تکمیل ساختار آن، تا پایان سال 2017 به مرحله بهره برداری برساند. گفته می شود رویکردهای متعددی برای استفاده از این مرکز تحقیق و توسعه در جاکارتا وجود دارد که البته هنوز هیچکدام نهایی نشده.

رودیانتارا اذعان نموده که از اهمیت تاسیس واحد تحقیق و توسعه اپل در خاک کشور اندونزی آگاه بوده، اما از افشای جزئیات دقیق آن خودداری کرده است.

گفته می شود اپل تاکنون کشورهایی مانند کانادا، هند و ویتنام را نیز هدف قرار داده و راه اندازی مراکز تحقیق و توسعه گسترده تری در برنامه های این کمپانی بزرگ وجود دارد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی