ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

تاسیس شبکه اجتماعی DriveTribe توسط مجریان سابق تاپ گیر

مجریان محبوب ما یعنی جرمی کلارکسون، جیمز می و ریچارد هموند پس از آن که با برنامه جدیدشان یعنی GrandTour اکثر مخاطبان خود را غافل گیر کرده اند. شبکه اجتماعی مبتنی بر شبکه های اجتماعی ...

پویا بهرامی
نوشته شده توسط پویا بهرامی | ۱۰ آذر ۱۳۹۵ | ۱۵:۴۵

مجریان محبوب ما یعنی جرمی کلارکسون، جیمز می و ریچارد هموند پس از آن که با برنامه جدیدشان یعنی GrandTour اکثر مخاطبان خود را غافل گیر کرده اند. شبکه اجتماعی مبتنی بر شبکه های اجتماعی دیگر همچون فیس بوک،یوتیوب و توییتر را راه اندازی کرده اند.

در واقع هر Tribe (قبیله) توسط شخص یا گروه مورد علاقه شما به انتشار محتوا می پردازد و می توانید با دنبال کردن آن ها وارد ماجراجویی تمام ماشینی شوید. حتی این پست ها را می توانید در دیگر شبکه های اجتماعی همچون اسنپ،اینستاگرام و...با هر دو سیستم عامل آندروید و ios به اشتراگ بگذارید.

e_krzgemt_ez6l8qjye7og-w600-h600

از رقبای فعلی این پلت فرم می توان به TopGear online، Pistonheads و carThrottle اشاره کرد. بیش از 400 میلیون نفر در فیس بوک علاقه خود را به دنیای موتوری نشان داه اند، پس این سه مجری به همراه کارگردان همیشگی برنامه هایشان یعنی اندی ویلمن تصمیم به ساخت شبکه ای اجتماعی برای علاقه مندان دنیای موتوری گرفته اند.

در همین راستا ریچارد هموند گفته:گیمر ها Twitch را دارند، گردشگران TripAdvisor و علاقه مندان به فشن هم خوب قطعا جایی برای آشنایی با همدیگر را دارند. اما این وسط کسانی که ذره علاقه ای به دنیای خودرو دارند در فضای مجازی مکان مناسبی برای به اشتراگ گذاری و آشنایی با یکدیگر ندارند. DriveTribe اما این مسئله را تغییر خواهد داد.

fhf4jr_utc-lw0nowmas5a-w600-h600

اشمیت مدیرعامل این شبکه اجتماعی گفته:خودرو و زندگی خودرویی به صورت روزافزونی در زمینه تولید محتوا رشد کرده است اما در بخش دیجیتالی محروم واقع شده است.

دنیای خودروسازی بیشترین هزینه را صرف تبلیغات در تمامی شاخه ها می کند. بیش از 45 میلیارد دلار در سال 2016 صرف تبلیغات شده است. پس ما انتظار داریم که محتوای تولید شده توانایی راه اندازی تبلیغات بومی و تجارت های محلی را داشته باشد.

جامعه علاقه مند دنیای موتوری در حدود 428 میلیون نفر در فیس بوک است و این رقم تنها کمی کوچکتر از دسته بندی اول یعنی دنیای فیلم و سرگرمی است اما بزرگ تر از دنبال کنندگاه خبر و اطلاعات و همینطور دنیای فوتبال است.

drivetribe-1280x578-w600-h600

با همه این تفاسیر هیچ سایت خودرویی که در زمره 500 تای اول جهان باشد وجود ندارد. تیم ما در حدود 20 نفر عضو داشت اما حالا بیش از 60 نفر در حال کار بر روی این شبکه اجتماعی هستند.

جیمز می گوید این یک مکان دیجیتال فراگیر خواهد بود و بهترین محل برای قبایل در معرض انقراض، همچون علاقه مندان ولوو خواهد بود. آن های می توانند در این جا یک صدا شوند و به تولید محتوا بپردازند.

در حال حاضر این شبکه به صورت کامل راه اندازی نشده است و تنها یک پیش نمیاش کلی را به ما نشان می دهد و به مرور زمان و تا اواخر سال میلادی تکمیل خواهد شد.

در ادامه با مراجعه به این شبکه اجتماعی یا دانلود اپ مخصوص آن می توانید وارد دنیایی که تماما به هرگونه وسیله نقلیه دارای چرخ می پردازد بشوید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (5 مورد)
  • Marco Hetfield Hetfield
    Marco Hetfield Hetfield | ۱۰ آذر ۱۳۹۵

    آفرین????
    من جای مدیرای بی‌بی‌سی بودم خودم و حلق آویز میکردم:-)

    • Mobin Ahmadi
      Mobin Ahmadi | ۱۰ آذر ۱۳۹۵

      ? ? ?

  • army4030
    army4030 | ۱۰ آذر ۱۳۹۵

    همینو بگو

  • kamran naseri
    kamran naseri | ۱۰ آذر ۱۳۹۵

    دارن عشق و حال میکنن میلیون دلاری هم پول در میارن

  • YAS...
    YAS... | ۱۰ آذر ۱۳۹۵

    دمشون گرم عشقن

مطالب پیشنهادی