ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

نسل بعدی اسپیکر اکو صوت محور نیست

شرکت آمازون مشغول توسعه یک اسپیکر هوشمند دیگر از خانواده اکو است که البته نقطه تمایزش با نسل کنونی، اضافه شدن یک صفحه نمایش لمسی و ۷ اینچی به آن است. اضافه شدن نمایشگر لمسی ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۱۰ آذر ۱۳۹۵ | ۱۰:۰۰

شرکت آمازون مشغول توسعه یک اسپیکر هوشمند دیگر از خانواده اکو است که البته نقطه تمایزش با نسل کنونی، اضافه شدن یک صفحه نمایش لمسی و ۷ اینچی به آن است.

اضافه شدن نمایشگر لمسی ۷ اینچی به بدنه نسل بعدی از اسپیکر اکو، با ایده اولیه آمازون مبنی بر تولید دستگاهی صوت محور فاصله زیادی دارد. تا کنون چند نمونه از اسپیکر اکو مجهز به دستیار مجازی «الکسا» توسعه یافته اند که به علت فقدان نمایشگر، کاربر صرفاً مجبور بود از صریق صحبت کردن با آنها ارتباط برقرار کند.

نسل بعدی اکو از ایده اولیه این محصول فاصله زیادی دارد

با این حال اکو در آینده نزدیک مجهز به نمایشگری ۷ اینچی خواهد شد و به همین شکل، دریافت برخی اطلاعات را برای افراد ساده تر می کند. با داشتن نمایشگری که همواره روشن است، نیازی ندارید تا برای پرسش در خصوص وضعیت آب و هوا یا قرار ملاقات هایی که در تقویم خود قرار داده اید، از الکسا سوال کنید و صرفاً کافیست نیم نگاهی به صفحه نمایش دستگاه داشته باشید.

بلومبرگ عقیده دارد که اسپیکر بعدی آمازون، فضای بیشتری از اکو اشغال می کند و نمایشگر آن رو به بالا تنظیم شده تا زمانی که شخص ایستاده است، بتواند به راحتی محتوای صفحه نمایش را مشاهده کند.

در این بین ظاهراً قرار است تا کیفیت پخش موسیقی نیز به شکل شگفت انگیزی -در مقایسه با نسل کنونی اکو- افزایش داشته باشد. این منبع همچنین خاطر نشان می کند که از معرفی گجت مورد بحث چندان دور نیستیم و آمازون قصد دارد آن را در سه ماهه نخست سال ۲۰۱۷ معرفی نماید.


مرتبط: داستان ناگفته تولد «اکو»، اسپیکری که آمازون آن را برای پخش موسیقی توسعه نداده است

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی