ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

بازی های رایگان ماه دسامبر سرویس پلی استیشن پلاس مشخص شد

کمپانی ژاپنی سونی به تازگی از بازی های رایگان ماه دسامبر سرویس پلی استیشن پلاس رونمایی کرده است و یکبار دیگر، دارندگان پلتفرم های پلی استیشن 4، پلی استیشن 3 و پلی استیشن ویتا می ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۱۱ آذر ۱۳۹۵ | ۱۸:۱۵

کمپانی ژاپنی سونی به تازگی از بازی های رایگان ماه دسامبر سرویس پلی استیشن پلاس رونمایی کرده است و یکبار دیگر، دارندگان پلتفرم های پلی استیشن 4، پلی استیشن 3 و پلی استیشن ویتا می توانند منتظر دریافت عناوین خاصی به صورت رایگان باشند.

برخلاف آنچه تصور می شد، سونی برای ماه پایانی سال میلادی که یکی از مهم ترین بازه های زمانی برای گیمینگ به شمار می رود، عناوین چندان درخور توجهی در دسترس مشترکین سرویس پلاس قرار نداده است. در همین حال، مایکروسافت چندی پیش اعلام کرد که در ماه دسامبر، دو بازی Sleeping Dogs: Definitive Edition و Outlast را به دست مشکرین اکس باکس لایو گلد می رساند.

اما گذشته از این، دارندگان کنسول نسل هشتمی سونی می توانند از روز 6 دسامبر (16 آذرماه) بازی های Invisible, Inc و Stories: Path of Destinies را دریافت نمایند. علاوه بر این، دو بازی Color Guardians و Tiny Trooper Joint Ops نیز به صورت کراس بای، هم روی پلی استیشن 4 و هم روی دو پلتفرم دیگر سونی قابل دانلود خواهد بود.

در کنار این بازی ها، دارندگان پلی استیشن 3 می توانند منتظر بازی Hyper Void و و دارندگان کنسول دستی ویتا می توانند منتظر دریافت عنوان VVVVVV نیز باشند. در نهایت لازم به اشاره است در صورتی که هنوز بازی های ماه گذشته پلاس را دریافت نکرده اید، تنها تا 15 آذرماه فرصت دارید. از مهم ترین عناوین ماه گذشته پلاس می توان به Dirt 3، عنوان تحسین شده Everybody's Gone to the Rapture و Deadly Tower of Monsters اشاره کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • Alone Hero
    Alone Hero | ۱۲ آذر ۱۳۹۵

    بايد از مايکروسافت ياد بگيره

  • علی محمد یعقوبی
    علی محمد یعقوبی | ۱۲ آذر ۱۳۹۵

    خدا لعنتشون کنه

  • احسان موسوی
    احسان موسوی | ۱۱ آذر ۱۳۹۵

    خجالت آوره. ثبت نام کردم همینو بگم

مطالب پیشنهادی