ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گوگل از امتیازدهی و بررسی های تقلبی در پلی استور جلوگیری می کند

حالا که کم کم به ایام تعطیلات کریسمس نزدیک می شویم، اپ استورها باید خود را برای چالش بزرگی آماده کنند: جلوگیری از هجوم اپلیکیشن های تقلبی و آن هایی که به قصد کلاه برداری روی ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۱ آذر ۱۳۹۵ | ۱۴:۳۰

حالا که کم کم به ایام تعطیلات کریسمس نزدیک می شویم، اپ استورها باید خود را برای چالش بزرگی آماده کنند: جلوگیری از هجوم اپلیکیشن های تقلبی و آن هایی که به قصد کلاه برداری روی این فروشگاه های اپلیکیشن منتشر می شوند.

در همین راستا، گوگل اعلام کرده که از همین حالا مبارزه با امتیازدهی و بررسی های تقلبی برای اپلیکیشن های پلی استور را آغاز کرده است. بسیاری از توسعه دهندگان اندروید برای تبلیغ و بالا آوردن محصولات خود در نتایج جستجو از روش های غیر قانونی استفاده می کنند، که بررسی های تقلبی و خرید افراد برای امتیازدهی پرطرفدارترین این روش ها هستند.

امتیازدهی به این طریق ناقض قوانین توسعه دهندگان گوگل پلی است، چرا که توسعه دهنده با امتیازات بالا و بررسی های دروغین کاربر را برای امن بودن اپلیکیشن فریب می دهد، در صورتی که واقعیت ماجرا این گونه نیست.

گوگل به توسعه دهندگان توصیه کرده تا جهت حصول اطمینان از قانونی بودن تبلیغات محصولی که منتشر کرده اند، روش های تبلیغاتی آن را حتما با مسئول انجام این کار چک کنند. امید می رود که گوگل با این تدابیر بتواند محیط پلی استور را از وجود اپلیکیشن های تقلبی و خطرناک برای امنیت کاربران پاکسازی نماید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی