ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

نسخه اصلی و کامل Assassin’s Creed 3 و Far Cry 3: Blood Dragon را به رایگان دریافت کنید

سومین شماره از سری بازی Assassin's Creed از هفته آینده به مدت یک ماه کاملا رایگان در دسترس همه کاربران پلتفرم پی سی قرار گرفته و اگر دوست دارید یک بازی از این سری را در ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۱۱ آذر ۱۳۹۵ | ۱۱:۴۵

سومین شماره از سری بازی Assassin's Creed از هفته آینده به مدت یک ماه کاملا رایگان در دسترس همه کاربران پلتفرم پی سی قرار گرفته و اگر دوست دارید یک بازی از این سری را در اختیار داشته باشید می توانید با ساختن یک حساب کاربری Uplay بازی را از آن خود کنید.

کمپانی یوبیسافت امسال 30 ساله شد و به همین منظور هر ماه یک بازی رایگان از طریق کلاینت مخصوص خود با نام Uplay در اختیار کاربرانش قرار می داد و حالا به آخرین ماه سال 2016 رسیده ایم و حسن ختام این اقدام جالب یوبیسافت، Assassin's Creed 3 خواهد بود.

capture-w600

اما برای دریافت رایگان این بازی باید چه کار کرد؟ ابتدا وبسایت uplay.ubi.com را باز کنید و زمانی که با تصویر بالا مواجه شدید، روی دکمه سبز رنگ Download Uplay for PC کلیک کنید تا کلاینت Uplay شروع به دانلود کند.

سپس لازم است که یک حساب کاربری رایگان برای خود بسازید و پس از ورود به حساب، به فروشگاه Uplay مراجعه کنید. سپس به پروفایل بازی مراجعه کرده و روی دکمه Get the Game Now کلیک کنید. توجه داشته باشید که لازم نیست حتما همه فایل های بازی را دانلود کنید تا Assassin's Creed 3 در اختیار شما باشد.

capture-w600
بازی Far Cry 3: Blood Dragon را همین حالا رایگان دریافت کنید.

همان کلیک روی دکمه Get the Game Now سبب می شود تا بازی در اکانت شما ثبت شده و برای همیشه در آنجا باقی بماند. در زمانی دیگر می توانید اقدام به دانلود بازی کرده یا فایل های آن را روی کامپیوتر نصب کنید.

به هر صورت، Assassin's Creed 3 در تاریخ 7 دسامبر رایگان خواهد شد اما تا پیش از آن می توانید نسبت به دریافت رایگان بازی Far Cry 3: Blood Dragon از همین طریق اقدام کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • kasra_sh
    kasra_sh | ۱۱ آذر ۱۳۹۵

    یعنی رو استیم هم رایگان میشه؟! ?کسی میدونه؟؟

    • محسن وفانژاد
      محسن وفانژاد | ۱۱ آذر ۱۳۹۵

      نه متاسفانه، فقط روی Uplay.

  • sadegh.t
    sadegh.t | ۱۱ آذر ۱۳۹۵

    واقعا یوبیسافت چند وقت داره خوب عمل میکنه واچ داگز 2خیلی خوب بود و uplay هم راحت تو ایران قابل دسترسی هست برعکس origin

مطالب پیشنهادی