ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

چگونه بدون گرفتن اسکرین شات تصاویر اینستاگرام را ذخیره کنیم؟

اینستاگرام اخیراً تغییرات بزرگی به خود دیده و برخی کاربران را گیج کرده که ثبت اسکرین شات در این اپلیکیشن چگونه صورت می پذیرد. در واقع هم اکنون وقتی از تصویر استوری و یا گفتگوی شخصی ...

سامان میرزا
نوشته شده توسط سامان میرزا | ۱۱ آذر ۱۳۹۵ | ۲۰:۰۰

اینستاگرام اخیراً تغییرات بزرگی به خود دیده و برخی کاربران را گیج کرده که ثبت اسکرین شات در این اپلیکیشن چگونه صورت می پذیرد. در واقع هم اکنون وقتی از تصویر استوری و یا گفتگوی شخصی خود با یکی از کاربرانی که وی را دنبال می کنید، اسکرین شات بگیرید، او از این عمل شما آگاه خواهد شد.

می دانیم که این مورد ممکن است شما را بترساند؛ مطمئناً هنوز هم از این موضوع واهمه دارید که ممکن است در گوشه ای از اینترنت، اخطاری مبنی بر ثبت اسکرین شات توسط شما پخش شود. خبر خوب آن که قادر هستید با استفاده از یک راه خیلی ساده و بدون گرفتن اسکرین شات پست های اینستاگرام را ذخیره نمایید.

اولین کاری که باید انجام دهید این است که اینستاگرام را در مرورگر رایانه خود باز و روی تصویر دلخواه کلیک کنید. سپس مسیر View —> Developer —> View Source را دنبال نمایید (این مسیر در مرورگرهای مختلف، متفاوت است اما در نهایت باید گزینه ی View Source را مشاهده نمایید).

https%3a%2f%2fblueprint-api-production-s3-amazonaws-com%2fuploads%2fcard%2fimage%2f300998%2fscreen_shot_2016-11-29_at_3-50-07_pm-w600

پس از انتخاب این گزینه صفحه ای شامل کدهای فراوان برای شما به نمایش در می آید. برای پیدا کردن کلمه ی کلیدی JPG دکمه ی ترکیبی Command + F را در سیستم عامل مک (در ویندوز Ctrl + F) فشرده و عبارت JPG را در بخش جستجو وارد کنید. در نهایت اولین نتیجه باید آدرسی همانند آن چه در زیر می بینید باشد:

https%3a%2f%2fblueprint-api-production-s3-amazonaws-com%2fuploads%2fcard%2fimage%2f300996%2fscreen_shot_2016-11-29_at_3-54-36_pm-w600

آدرس به دست آمده را وارد مرورگر خود کرده و به سادگی تصویر مورد نظرتان را با کیفیت و ابعاد اصلی ذخیره نمایید. دوباره می گوییم که اگر آدم بدگمانی نیستید و نمی خواهید که تصاویر مورد نظر خود را با بهترین کیفیت موجود ذخیره نمایید، واقعاً احتیاجی به انجام این کار های اضافه نیست.

در آخر نیز یادتان باشد که بهترین روش برای دور نگه داشتن افراد مرموز از پروفایل، تغییر وضعیت آن به حالت شخصی و به نوعی گلچین کردن دنبال کنندگان تان است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (9 مورد)
  • Vahid_rasouli_fard
    Vahid_rasouli_fard | ۲۵ فروردین ۱۳۹۶


    ? فوری فوری!!
    ✅راه حل جدید برای افزایش مخاطبین در اینستاگرام

    آموزش در لینک زیر??
    http://instagrampro.ir

  • parvizi
    parvizi | ۱۲ آذر ۱۳۹۵

    راه ساده تری هم هست، اول این که اصلا ورژن جدید را نصب نکنید، و اگر نصب کردید ورژن قبلی را نصب کنید بهتر نیست؟

  • پیمان
    پیمان | ۱۲ آذر ۱۳۹۵

    برای ویندوز 10 موبایل قطعاً 6tag رو میشناسید.
    برای ویندوز 10 دسکتاپ هم InstaPic هست.

  • امید مصدق
    امید مصدق | ۱۲ آذر ۱۳۹۵

    با instasaver یا instasave راحت میشه و کلی اپ دیگه. این روش موقعی استفاده میشد که هنوز این برنامه ها نبودن

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی