ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

یوتوب حالا از استریم زنده ویدئو با وضوح 4K پشتیبانی می کند

یوتوب از امروز به طور رسمی، پشتیبانی از استریم زنده با وضوح 4K برای ویدئوهای استاندارد و 360 درجه را آغاز کرده است. پشتیبانی از وضوح 4K نخستین بار در سال 2010 به یوتوب اضافه ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۱ آذر ۱۳۹۵ | ۲۰:۳۰

یوتوب از امروز به طور رسمی، پشتیبانی از استریم زنده با وضوح 4K برای ویدئوهای استاندارد و 360 درجه را آغاز کرده است. پشتیبانی از وضوح 4K نخستین بار در سال 2010 به یوتوب اضافه شد و حالا که این خبر را می خوانید، سرویس مذکور به بزرگترین آرشیو ویدئوهای 4K تبدیل شده است.

هیجان زدگی گوگل برای این موضوع از آخرین پستی که در وبلاگ یوتوب منتشر کرده کاملا هویداست: "کیفیت تصویر روی نمایشگرهایی که از آن پشتیبانی می کنند، و در نمای 360 درجه دیوانه کننده است ... شفافیت تصاویر می تواند شما را به معنای واقعی در خود غرق کند"

یک ویدئوی 4K از هشت میلیون پیکسل تشکیل شده تا آن را بتوان بهتر تماشا کرد. این تعداد پیکسل البته معنای دیگری هم دارد و آن هم چیزی نیست جز شفافیت بسیار بیشتر. یوتوب از ویدئوهای 4K تا نرخ 60 فریم بر ثانیه پشتیبانی می کند.

نتایج در این حالت بسیار شفاف و زنده بوده و به فیلم سازان کمک می کند تا ایده ها و رویاهای خود را برای بیننده به تجربه ای ملموس و باورپذیر تبدیل نمایند. برای آنکه لذت تماشای ویدئوهای 4K سیصد و شصت درجه را تجربه کنید، مراسم Game Awards که 5:30 صبح روز جمعه 12 آذر به وقت تهران برگزار می شود فرصت بسیار مناسبی است.

توصیه می کنیم فردا صبح این فرصت فوق العاده را از دست نداده و از این استریم با کیفیت غافل نباشید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (8 مورد)
  • toys
    toys | ۱۲ آذر ۱۳۹۵

    ? من یه عمره دارم سریالامو ۷۲۰ ×265 میبینم که ۵۰ مگ صرفه جویی کنم....خدایا به ما که خوشی ندادی.حداقل این کافرارو خوشحال کن ما با خوشیشون خوش باشیم

  • امیرمهدی امیدوار
    امیرمهدی امیدوار | ۱۱ آذر ۱۳۹۵

    وااااای اخجوووون حالا میتونم 4k ببینم ??? ممنون از خبرتون ولی اصلا بدرد ما نمیخوره

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی