ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

معرفی بازی War Machines؛ جنگجویان آهنین

هنگامی که Clash of Clans بین بازیکن های ایرانی به محبوبیت رسید و خیلی ها آن را انجام می دادند، روی عنوانی مشابه هم وقت می گذاشتید؟ اگر از بحث داشتن تجربه ای متفاوت فاکتور ...

محمد کریمی
نوشته شده توسط محمد کریمی | ۱۱ آذر ۱۳۹۵ | ۱۶:۰۰

هنگامی که Clash of Clans بین بازیکن های ایرانی به محبوبیت رسید و خیلی ها آن را انجام می دادند، روی عنوانی مشابه هم وقت می گذاشتید؟ اگر از بحث داشتن تجربه ای متفاوت فاکتور بگیریم، معمولا جواب این پرسش «نه» است. چون ساخته سوپرسل به خاطر المان های مثبتش می توانست پاسخگوی بیشتر نیازهای مخاطبین باشد. دقیقا همین مسئله را پیش از انجام War Machines داشتیم.

بازی هایی با محوریت جنگ های تانکی این روزها زیر سایه World of Tanks Blitz بوده و خیلی کم پیش می آید تا اپلیکیشنی همانند این عنوان معروف به موفقیت برسد. اما اعتراف می کنیم که خیلی زود قضاوت کردیم. چون ساخته Fun Games For Free را می توانیم از بزرگترین رقیب های کنونی World of Tanks Blitz بنامیم. پیش از پرداخت به المان های گیم پلی و این که چرا War Machines با استقبال بسیار خوب بازیکن ها مواجه شد، Fun Games For Free را می شناسید؟

screen-5x355-w600
ریتم خوب مبارزات از جمله المان های مثبت بازی است. مسابقات 3 دقیقه طول کشیده و جدا از اهمیت فراوان استراتژی و دقت، باید سرعت را چاشنی کار خود کنید. برای حرکت تانک ها هم کار سختی پیش رو ندارید؛ با دست چپ به جایی که می خواهید رفته و با قسمت راست صفحه هم نشانه گیری نمایید.

آن ها همان سازنده معروف اپلیکیشن های Sniper 3D و Flight Pilot Simulator هستند. یکی از سیاست های بسیار جالب این کمپانی پیرامون عناوینش، حجم پایین آن ها است. ساده تر بگوییم، Fun Games For Free همیشه سعی داشته تا تجربه ای مشابه و سرگرم کننده را با حافظه ای کم به بازیکن ها هدیه بدهد. اتفاقا بزرگترین المان مثبت War Machines را هم می توانیم همین قسمت بنامیم.

تنها با 46 مگابایت روی دیوایس های اندرویدی طعم جنگ های عظیم تانک ها را بچشید. War Machines یک عنوان آنلاین بوده و توسعه دهنده سه حالت گیم پلی گوناگون برای عنوانش گذاشته تا بازیکن ها با سلیقه خود دست به انجام مبارزات بزنند. اولین آن ها Free For All است. اینجا همان گونه که اسمش نشان می دهد، به یک منطقه باز می روید و هر کسی که بیشتر از بقیه تانک نابود کند پیروز می شود.

war-machines-tank-shooter-game-tank-1024x576-w600
شخصی سازی همیشه از قسمت های محبوب اپلیکیشن های موبایل بوده که راهش را به اینجا هم باز کرده است. بنابراین می توانید بخش های گوناگون تانک را ارتقا داده یا با وسیله هایی متفاوت با بقیه بجنگید.

دومین و سومین حالت گیم پلی Team Deathmatch و Conquest هستند. با Team Deathmatch بازیکن ها به دو تیم تقسیم شده و می جنگند. Conquest هم نقطه هایی از نقشه را مشخص می کند و نباید بگذارید دشمنان به آن ها برسند. خوشبختانه به واسطه تعداد مناسب مرحله ها و خرابه های گوناگونی که بین منطقه ها می بینید [برای کاورگیری یا حمله از پشت به بقیه] بازی تا روزها هیجانش را حفظ می نماید.

اعضای Fun Games For Free دوباره نشان دادند که نام استودیو خود را اشتباه انتخاب نکرده اند. تمام مکانیزم های گیم پلی War Machines دست به دست داده اند تا تجربه ای سرگرم کننده یا فان را برای دارندگان اسمارت فون ها به ارمغان بیاورند. خوشبختانه بازیکن های ایرانی هم احتیاجی به برنامه های اضافی برای انجام این عنوان نداشته و به سادگی می توانید از War Machines لذت ببرید.

War Machines Tank Shooter Game

War Machines Tank Shooter Game

سازنده: Fun Games For Free قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 143 / 46.2 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • BVB
    BVB | ۱۲ آذر ۱۳۹۵

    لطفا بازی‌هایی که دور همی با وای‌فای هات اسپات گوشی (نه اینترنت) میشه با هم گروهی بازی کرد رو هم معرفی کنین و هم توی بازی‌هایی که این قابلیتو دارن بهش اشاره کنین چون خیلی محبوبن

  • MOJTABA faghih
    MOJTABA faghih | ۱۱ آذر ۱۳۹۵

    ممنون از اطلاعی که دادین بازم بیشتر اطلاع رسانی جدید بدیدی.

مطالب پیشنهادی