ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل YAAO 6000 چینی با باتری غول پیکر
تکنولوژی

معرفی موبایل ارزان قیمت YAAO 6000 با باتری غول پیکر ۱۱ هزار میلی آمپر ساعتی

تکنولوژی باتری نسبت به سایر بخش های تشکیل دهنده یک گجت هوشمند چندان پیشرفتی نکرده و هنوز هم بیشتر موبایل های امروزی با هر بار شارژ فراتر از یک روز یا کمی بیشتر دوام نمی آورند. ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۱۱ آذر ۱۳۹۵ | ۱۶:۳۰

تکنولوژی باتری نسبت به سایر بخش های تشکیل دهنده یک گجت هوشمند چندان پیشرفتی نکرده و هنوز هم بیشتر موبایل های امروزی با هر بار شارژ فراتر از یک روز یا کمی بیشتر دوام نمی آورند. یکی از در دسترس ترین راه حل ها، افزایش ظرفیت باتری است؛ اما این مورد هم محدودیت هایی دارد،‌ به طوری که باتری بیشتر موبایل های امروزی از ظرفیتی حدود ۳ تا ۴ هزار میلی آمپر ساعت برخوردار هستند. حال نظر شما در مورد موبایلی با یک باتری ۱۱ هزار میلی آمپر ساعتی چیست؟

ظرفیت دقیق باتری موبایل «YAAO 6000» برابر با ۱۰۹۰۰ میلی آمپر ساعت است. مثل این می ماند که چند پاور بانک را یکجا در پشت نمایشگر موبایلتان داشته باشید. هنوز تصاویر واقعی این محصول در دسترس نیست، اما رندرهای منتشر نشان می دهد که ضخامت دستگاه چندان هم آزار دهنده به نظر نمی رسد.

yaao-6000-04

 

این محصول چینی که برند خودروساز مشهور ایتالیایی، لامبورگینی،‌ را بر خود دارد، مجهز به نمایشگر ۵.۵ اینچی TFT با رزولوشن بسیار معمولی ۷۲۰ در ۱۲۸۰ پیکسل، ۱ گیگابایت رم و ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی است. دوربین اصلی و سلفی آن نیز به ترتیب از رزولوشن ۱۳ و ۵ مگاپیکسل کیفیت برخوردار هستند. جالب اینجاست که باتری غول پیکر این موبایل قابل تعویض است.

YAAO 6000 با سخت افزار کاملاً معمولی و طراحی زمختش ۲۲۰ دلار قیمت گذاری شده و بعید است که شاهد عرضه آن در بازارهای اروپایی باشیم، گرچه هنوز سازنده در این زمینه اظهار نظری نکرده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (12 مورد)
  • امیر رحیمی
    امیر رحیمی | ۱۲ آذر ۱۳۹۵

    پاور بانکا وقتی شارژشون تموم میشه خودشونو میزنم به این.

  • barobach
    barobach | ۱۲ آذر ۱۳۹۵

    این باتریش در میاد یا داخلیه؟
    بعد اگر باتریش خراب شه چندتومنی هست؟

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی