ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل با نمایشگر بدون حاشیه Elephone S8
تکنولوژی

الفون موبایل S8 را برای رقابت با Mi MIX شیائومی عرضه می کند

الفون (Elephone) از آن دست برندهای چینی است که به طور رسمی در بازار کشورمان حضور دارد و تلفن های هوشمندش با وجود مشخصات سخت افزاری چشمگیر، از قیمت بسیار مناسبی برخوردار هستند. به تازگی ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۱۲ آذر ۱۳۹۵ | ۱۱:۰۰

الفون (Elephone) از آن دست برندهای چینی است که به طور رسمی در بازار کشورمان حضور دارد و تلفن های هوشمندش با وجود مشخصات سخت افزاری چشمگیر، از قیمت بسیار مناسبی برخوردار هستند. به تازگی اولین رندرها از موبایل S8 این شرکت با نمایشگر بدون حاشیه در فضای اینترنت منتشر شده است.

شرکت شیائومی با معرفی پر سر و صدا و موفقیت آمیز موبایل Mi MIX بسیاری از رقبای هموطن خود را به تکاپو انداخته تا آنها هم دست به کار تولید یک موبایل با نمایشگر بدون حاشیه شوند.

Elephone S8 در بدنه پشتی خود شباهت زیادی با گلکسی S7 اج سامسونگ دارد، اما پنل جلویی با نمایشگر بدون حاشیه اش بی شک شما را به یاد Mi MIX شیائومی می اندازد. رنگ براق بدنه نیز زیبایی خاصی به آن بخشیده، به علاوه این که به نظر می آید نمایشگر در دو طرف دارای کمی انحنا باشد.

از تصویر بالا این طور بر می آید که به رسم بیشتر پرچمداران ماه های اخیر، S8 الفون نیز در بدنه پشتی خود از یک دوربین دوگانه بهره ببرد، اما اثری از سنسور اثر انگشت وجود ندارد. این که چرا دو لنز دوربین و فلش LED در تصویر فوق پیکسلی شده اند، هنوز مشخص نیست.

بر اساس شنیده های پیشین، موبایل بدون حاشیه الفون مجهز به پردازنده ۱۰ هسته ای مدیاتک به همراه ۴ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی خواهد بود.

با توجه به این که از عرضه Elephone S7 مدت چندان زیادی نمی گذرد، بعید است S8 به این زودی ها راه خود را به بازار پیدا کند. با توجه به قیمت گذاری پیشین محصولات الفون، احتمال می رود که این موبایل با قیمتی کمتر نسبت به رقیب خود Mi MIX به فروش خواهد رسید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • حسین معصومی
    حسین معصومی | ۱۲ آذر ۱۳۹۵

    اگر الفون s8 زودتر بیاد دوباره ی سری طرفدار متعصب اپل‌میان میگن سامسونگ اسم s8 رو از الفون کپی‌کرده
    ???

مطالب پیشنهادی