ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

انتظارات به پایان رسید؛ اولین تریلر از گیم پلی Mass Effect: Andromeda منتشر شد [تماشا کنید]

تقریبا داشتیم نا امید می شدیم. Mass Effect: Andromeda سال 2014 معرفی شد و با وجود این که تنها چندین ماه به انتشار بازی مانده، کمپانی بایوور هیچگونه نمایشی از گیم پلی ارائه نداده بود. ...

محمد کریمی
نوشته شده توسط محمد کریمی | ۱۲ آذر ۱۳۹۵ | ۰۸:۰۰

تقریبا داشتیم نا امید می شدیم. Mass Effect: Andromeda سال 2014 معرفی شد و با وجود این که تنها چندین ماه به انتشار بازی مانده، کمپانی بایوور هیچگونه نمایشی از گیم پلی ارائه نداده بود. همین مسئله به همراه کناره گیری بعضی از سازندگان بازی از پروژه موجب شد تا بازیکن ها نسبت به آینده این عنوان نگران شوند. امروز و طی مراسم The Game Awards، توسعه دهنده با یک تریلر هیجان انگیز از گیم پلی به تمام شایعات پایان داد.

ویدیو نقش شما را به عنوان یک کاشف نشان می دهد؛ کسی که باید سیاره و خانه ای جدید برای نژاد انسان ها بیابد. بدین معنی که همانند قسمت های پیشین به منطقه های گوناگون سفر کرده و با ساکنان مختلف آن ها دیدار می کنید. همچنین بازی یک سیستم کرفتینگ یا ساخت آیتم ها داشته و به واسطه جت پک هم می توانید ساده تر به جستجو در محیط های بزرگ این عنوان بپردازید.

اگر می خواهید اطلاعات بیشتری از ساخته بایوور بدانید، مقاله «هر آن چه که از Mass Effect: Andromeda می دانیم» را از دست ندهید. با توجه به جزییات منتشر شده، بازی 600 سال پس از سه گانه نخست اتفاق می افتد و شاهد شش کلاس متفاوت برای شخصیت ها هستیم. این عنوان مورد انتظار بهار امسال برای پلتفرم های پلی استیشن 4، اکس باکس وان و رایانه های شخصی به انتشار می رسد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (6 مورد)
  • امیرحسین زنگنه
    امیرحسین زنگنه | ۱۲ آذر ۱۳۹۵

    یه زمانی بود. الان دیگه نیست.

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی