ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

معرفی اپ MegaN64؛ شبیه ساز کنسول کلاسیک نینتندو 64 در اندروید

علیرغم برتری بی چون و چرای پلی استیشن در نسل پنجم کنسول های بازی، همیشه از نینتندو 64 به عنوان یکی از برترین کنسول های تاریخ ویدیو گیم یاد می شود؛ کنسولی که مجله تایم ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۲ آذر ۱۳۹۵ | ۱۶:۰۰

علیرغم برتری بی چون و چرای پلی استیشن در نسل پنجم کنسول های بازی، همیشه از نینتندو 64 به عنوان یکی از برترین کنسول های تاریخ ویدیو گیم یاد می شود؛ کنسولی که مجله تایم در سال 1996 لقب «دستگاه سال» را به آن اعطا نمود.

سوپر ماریو 64، عنوانی که مفهوم تازه ای از «جهان باز» را در بازی ها مطرح کرد و The Legend of Zelda: Ocarina of Time که هنوز هم برخی منتقدین از آن به عنوان «بهترین بازی تاریخ» یاد می کنند برای این کنسول منتشر شدند، و هنوز هم با گذشت این همه سال حتی ذره ای از محبوبیت شان در میان طرفداران متعصب و پر و پا قرص کنسول های نینتندو کاسته نشده است.

خوشبختانه این روزها به لطف اپلیکیشن های شبیه ساز امکانی فراهم شده تا بتوانید یک بار دیگر با این شاهکارهای کلاسیک تجدید خاطره کنید. MegaN64 که امروز به شما معرفی می کنیم، بدون شک قدرتمندترین شبیه ساز نینتندو 64 روی موبایل هاست که می توانید به سراغش بروید.

unnamed-4-w600

این شبیه ساز کاملا رایگان، بر خلاف نمونه های دیگر سخت افزار عجیب و غریبی برای اجرای بازی ها نمی خواهد. حتی با یک گجت میان رده دارای یک گیگابایت رم و پردازنده دو هسته ای هم اجرای نرم و روان بازی ها را در آن شاهد هستید.

تمام چیزی که بعد از نصب آن در اندروید لازم دارید، فایل ROM بازی هاست. خوشبختانه این فایل های رام را می توانید از وبسایت هایی مثل Free Roms و Rom Hustler دانلود کنید که هیچ هزینه ای هم برایتان در پی ندارد.

سوپر ماریو 64، ماریو کارت، دانکی کونگ، بانجو کازویی، استار فاکس، متروید، سری زلدا و دیگر شاهکارهای کلاسیک نینتندو، آن هم به رایگان و روی موبایلی که در جیب تان دارید. بهتر از این هم می شود؟

تمام فایل های رامی که دانلود می کنید را باید در حافظه SD موبایل یا تبلت کپی کنید تا MegaN64 به سرعت به اجرای آن ها بپردازد. این اپلیکیشن یک کنسول کامل است که هم امکان ذخیره بازی ها را به شما می دهد و هم می گذارد که تنظیمات کنترل و صدا و گرافیک را به طور دستی تنظیم کنید.

نکته بسیار عالی و البته مسلم در مورد MegaN64 این است که کیفیت بازی ها را نسبت به کنسول اصلی ارتقا می دهد. اگر گیم پد هم داشته باشید، می توانید آن را با کابل OTG به گجت نصب کنید تا دقیقا احساس بازی با کنسول واقعی را داشته باشید.

این شبیه ساز قدرتمند نینتندو 64 از اندروید 2.0 به بعد را پشتیبانی می کند، و می توانید همین حالا آن را به رایگان دانلود کنید.

(MegaN64 (N64 Emulator

(MegaN64 (N64 Emulator

سازنده: Fastest Game Emulators for Android قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 12.2 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Meysam-Tn2
    Meysam-Tn2 | ۱۲ آذر ۱۳۹۵

    happy bay

مطالب پیشنهادی