ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

آیا این آخرین موبایل بلک بری مجهز به کیبرد فیزیکی است؟

ماه گذشته «جان چن» مدیر عامل کمپانی بلک بری رسماً توسعه موبایل مجهز به صفحه کلید فیزیکی را تایید کرد و اذعان داشت این تلفن هوشمند آخرین دیوایس تولید شده در بطن شرکت کانادایی خواهد ...

حسین آدینه
نوشته شده توسط حسین آدینه | ۱۳ آذر ۱۳۹۵ | ۱۷:۱۵

ماه گذشته «جان چن» مدیر عامل کمپانی بلک بری رسماً توسعه موبایل مجهز به صفحه کلید فیزیکی را تایید کرد و اذعان داشت این تلفن هوشمند آخرین دیوایس تولید شده در بطن شرکت کانادایی خواهد بود.

پیش از این برخی از مشخصات و رندر موبایل مورد بحث که به عنوان «مرکوری» و نام رمز احتمالی BBB100-1 شناخته می شود فاش شده بود، اما حالا تصاویر زنده جدیدی از آن منتشر شده که عملاً تمام پیش بینی ها و گمانه های اخیر را تایید می کند.

تصاویر بالا که ساعاتی پیش در شبکه اجتماعی چینی Weibo منتشر گردیده، به موبایل مرکوری بلک بری نسبت داده شده است و همانطور که می بینید، در قیاس با دو مدل اخیراً معرفی شده ی DTEK60 و DTEK50، دارای صفحه کلید فیزیکی QWERTY معروف است.

گفتنی است برخی از مشخصات سخت افزاری این موبایل که قبل تر فاش شده، حاکی از تجهیز آن به چیپست کوالکام اسنپدراگون 625 و 3 گیگابایت رم در کنار 32 گیگابایت حافظه داخلی است.

از طرفی اطلاعات مندرج در بنچمارک های مرکوری نشان از نمایشگر 4.5 اینچی با نسبت تصویر 3 به 2 داشته که تقریباً حضور کیبردی فیزیکی در ناحیه پایینی دستگاه را تایید می کرد.

در حال حاضر متاسفانه هیچ خبری مبنی بر زمان معرفی رسمی این محصول و همینطور قیمت آن در دست نیست.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی