ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

یکی از بنیانگذاران سیانوژن رسماً این شرکت را ترک کرد

کمپانی سیانوژن که شروع خوب و جاه طلبانه ای در زمینه سیستم عامل های موبایل داشت، چند وقتیست که اوضاع خوبی ندارد و با مشکلات بزرگ مالی و مدیریتی روبروست. شایعات مختلف حکایت از اخراج ...

حمید مقدسی
نوشته شده توسط حمید مقدسی | ۱۳ آذر ۱۳۹۵ | ۱۶:۴۵

کمپانی سیانوژن که شروع خوب و جاه طلبانه ای در زمینه سیستم عامل های موبایل داشت، چند وقتیست که اوضاع خوبی ندارد و با مشکلات بزرگ مالی و مدیریتی روبروست. شایعات مختلف حکایت از اخراج قریب الوقوع تعداد زیادی از نیروهای این شرکت و تعطیلی دفتر آنها در سیاتل دارند.

دیروز مدیر عامل جدید کمپانی مذکور یعنی «لیور تال» مطلبی را در تأیید موضوع فوق در وبلاگ رسمی سیانوژن منتشر ساخت و اعلام کرد باقی مانده تیم عملیاتی سیاتل، به دفتر آنها در پالو آلتو منتقل خواهند شد. در بخشی از این نوشته می خوانیم:

هدف از این تغییر، ارتقاء ارتباطات داخلی و عملکرد اجرایی تیم است که از این به بعد همگی زیر یک سقف به فعالیت خواهند پرداخت. این تلاش در جهت تحکیم همکاری، کارآمدی بیشتری را در پی داشته و محدودیت های موجود در چرخه عمر تحقیق و توسعه محصول را از میان بر می دارد. متأسفانه در این میان برخی از همکاران قدیمی دیگر با ما نخواهند بود.

nexusae0_kondik-w600

جالب ترین بخش این خبر، این است که «استیو کاندیک» یکی از بنیانگذاران اصلی سیانوژن نیز رسماً از این شرکت کناره گیری کرده است. «لیور تال» در این رابطه نوشت «سیانوژن دیگر ارتباطی با استیو کاندیک نخواهد داشت و او می تواند مسیر شغلی خود را به دلخواه انتخاب نماید.»

گفتنیست «کاندیک» اخیراً اظهار داشته او و دیگر مؤسس سیانوژن یعنی «کرت مک مستر» مشکلات کاری عدیده ای با یکدیگر دارند و بنابراین چندان تعجبی ندارد که او به دلخواه یا به اجبار از این مجموعه بیرون رفته باشد. با این حساب باید دید چه آینده ای در انتظار این شرکت فعال و خوش نام خواهد بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • mohammad
    mohammad | ۱۳ آذر ۱۳۹۵

    خدایی سیستم عاملش عالیه هم از لحاظ حجم هم روان بودن هم بروزرسانی های شبانه من ۵ ساله فقط سیانوژن استفاده میکنم الانم یه سونی وی دارم مال ۴ سال پیشه اندرویدش رو ۷.۱.۱ کردم به لطف سیانوژن

  • AmirSlip
    AmirSlip | ۱۳ آذر ۱۳۹۵

    بعد ادعا داشت میخواد رو دست گوگل بلند شه خخخخخ. 30 نفر دور هم جمع شدن چه فازی گرفتن

    • AmooBehzad
      AmooBehzad | ۱۴ آذر ۱۳۹۵

      خیلی ادعا داشت با این سیستم عامل مزخرفش

  • aggressive
    aggressive | ۱۳ آذر ۱۳۹۵

    الهی آمین

مطالب پیشنهادی