ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

آمازون و اینتل برای رونق تجهیزات هوشمند با یکدیگر همکاری می کنند [تماشا کنید]

آمازون اخیراً کنفرانسی به نام سرویس های تحت وب برگزار کرده و در جریان آن از دو گجت هوشمند خانگی جدید پرده برداشت که با همکاری شرکت اینتل ساخته شده اند. نخستین محصول، اسپیکر هوشمند ساخته شده توسط اینتل است که ...

حسین آدینه
نوشته شده توسط حسین آدینه | ۱۵ آذر ۱۳۹۵ | ۰۸:۳۰

آمازون اخیراً کنفرانسی به نام سرویس های تحت وب برگزار کرده و در جریان آن از دو گجت هوشمند خانگی جدید پرده برداشت که با همکاری شرکت اینتل ساخته شده اند.

نخستین محصول، اسپیکر هوشمند ساخته شده توسط اینتل است که از دستیار صوتی الکسای آمازون برای همراهی کاربر در طول روز استفاده می کند؛ و دیگر دستاورد این همکاری دستگاه مرکزی هوشمند خانگی است که در راستای اتصال وسایل و گجت های هوشمند مختلف در یک خانه طراحی گردیده.

آمازون و اینتل در مرحله نخست از این دو گجت جدید به عنوان مشوقی برای سایر توسعه دهندگان جهت تجهیز لوازم خانگی و اداری به دستیار صوتی الکسا یاد می کنند.

echo-618x350-w600

تشریح رویکردهای مورد نظر این دو شرکت نشان می دهد افزودن الکسا به هر وسیله ای در خانه میسر بوده و رفاه و امکانات بی نظیری در اختیار کاربر قرار می دهد.

به علاوه سیستم مرکزی خانگی با برقراری زمینه اتصال همه ی اشیای متصل به اینترنت، خانه ای یکپارچه و مطابق با میل کاربر به ارمغان می آورد.

اینتل وعده داده سیستم های جدید متولد شده توسط این همکاری از نیمه دوم سال 2017 در اختیار توسعه دهندگان و تولیدکنندگان تجهیزات اینترنت اشیا قرار خواهد گرفت.

در ادامه پیشنهاد می کنیم ویدیوی معرفی خانه هوشمند آمازون و اینتل را تماشا کنید:

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی