ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

کمپانی HP لپ تاپی نظامی برای استفاده در مدارس معرفی کرد

کمپانی اچ پی در حرکتی تحسین برانگیز اما عجیب، لپ تاپ جدیدی برای استفاده در مدارس و مراکز آموزشی ساخته که با استانداردهای مقاومتی نظامی و ارتشی طراحی گردیده است. این لپ تاپ قابل تبدیل ...

حسین آدینه
نوشته شده توسط حسین آدینه | ۱۵ آذر ۱۳۹۵ | ۱۸:۳۰

کمپانی اچ پی در حرکتی تحسین برانگیز اما عجیب، لپ تاپ جدیدی برای استفاده در مدارس و مراکز آموزشی ساخته که با استانداردهای مقاومتی نظامی و ارتشی طراحی گردیده است.

این لپ تاپ قابل تبدیل که «ProBook x360 Education Edition» نام دارد، مشخصاتی تقریباً پایین رده ارائه می کند و در دو مدل مجهز به پردازنده سلرون یا پنتیوم اینتل عرضه می شود.

اما شایان ذکر است که x360 از 8 گیگابایت رم و 128 یا 256 گیگابایت حافظه SSD برخوردار بوده و سیستم عامل ویندوز 10 پرو به صورت پیش فرض روی آن قرار دارد.

منتها نکته اصلی که در مورد این لپ تاپ ویژه مدارس باید ذکر کرد، طراحی نظامی و ابعاد 11 اینچی نمایشگر آن است که در حد و اندازه های یک لپ تاپ 13 اینچی دیده می شود.

probook_x360_ee_tablet_stylus-w600

ضمن اینکه محصول مورد بحث استاندارد 810G مقاوت نظامی و ارتشی بین المللی را دریافت کرده و در موارد ضربه دیدن یا سقوط، می توانید از عدم صدمه دیدن آن اطمینان حاصل کنید.

با همه این تفاسیر سازندگان مدعی هستند x360 باریک ترین لپ تاپ قابل تبدیل با استانداردهای ضدضربه و ضدآب بوده و تنها 1.35 کیلوگرم وزن دارد که برای یک محصول نظامی مناسب به نظر می رسد.

اگرچه با تماس با فروشگاه اینترنتی اچ پی، می توان برای پیش خرید این لپ تاپ اقدام نمود، اما قیمت دقیق آن مشخص نیست و گفته می شود مستقیماً به مدارس و مراکز آموزشی فروخته خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • M. Hosein Najafi
    M. Hosein Najafi | ۱۵ آذر ۱۳۹۵

    عین این لپ تاپا تو کالاف :D

مطالب پیشنهادی