ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

پایانی برای موبایل های ماژولار ال جی؛ G6 بدنه ای ضد آب خواهد داشت [شایعه]

با در نظر داشتن نام گذاری تلفن های هوشمند ال جی انتظار می رود که پرچمدار بعدی این شرکت کره ای G6 نام داشته باشد. در واقع تشخیص نام این محصول شاید راحت ترین بخش ماجرا ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۱۶ آذر ۱۳۹۵ | ۰۹:۳۰

با در نظر داشتن نام گذاری تلفن های هوشمند ال جی انتظار می رود که پرچمدار بعدی این شرکت کره ای G6 نام داشته باشد. در واقع تشخیص نام این محصول شاید راحت ترین بخش ماجرا باشد. اما مساله ای که هنوز نامعلوم باقی مانده و اطلاعاتی در رابطه با آن نداریم امکانات و مشخصات این موبایل است.

خوشبختانه امروز گزارشی در این باره منتشر گردید که براساس آن، موبایل G6 محصولی ضد آب خواهد بود؛ ظاهرا در این گزارش به نقل از یکی از مدیران ال جی آمده است که در ژاپن به خاطر آب و هوای مرطوب و بارانی، تقاضا برای موبایل های ضد آب بالاست و این گمانه زنی را تقویت نمود که پرچمدار بعدی کمپانی مورد بحث ضد آب خواهد بود.

اگر این گزارش صحت داشته باشد، آنگاه می توان مطمئن بود که عمر باتری های قابل تعویض در موبایل های پرچمدار ال جی به سر آمده است که این نیز می تواند به معنای پایانی برای قابلیت های ماژولار محصولات آن باشد.

با در نظر داشتن این نکته که کره ای ها در ساخت موبایل های ماژولار دنباله رو لنوو و موتورولا بوده اند، شاید کنار گذاشتن این طراحی نکته مثبتی قلمداد شود. اما باز گردیم به اصل موضوع، طبق برخی گمانه زنی ها ال جی در نظر دارد از نوعی تکنیک گران قیمت برای ضد آب کردن موبایل هایش استفاده نماید که در آن به جای کاربرد نوارهای ارزان قیمت به کار رفته توسط سامسونگ از چسب استفاده خواهد شد.

در حال حاضر شرکتی به نام 3M نوارهای مورد نیاز سامسونگ برای موبایل های ضد آبش را تولید می کند، با این همه، نام هایی نظیر هیتاچی، هنکل و حتی خود 3M سخت با یکدیگر در رقابت هستند تا قرارداد تولید چسب را با ال جی به امضا برسانند.

اما گزارش امروز در کنار اشاره به بدنه ضد آب، از وجود فناوری شارژ بیسیم و همچنین پشتیبانی از سرویس LG Pay (منظور سرویس پرداخت موبایلی ال جی است) در این محصول خبر می دهد. در خصوص مورد دوم باید بگوییم که هم NFC و هم تکنولوژی MST را در بر می گیرد و به همین خاطر امکان استفاده از آن در نود درصد از خرده فروشی های سرتاسر دنیا میسر خواهد بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • Mohammad
    Mohammad | ۱۶ آذر ۱۳۹۵

    با اینکه جی ۵ ندارم ولی ماژولار حرکت جالبی بود احتمالا هم الجی برای اینکه فروشش تو سطح دنیا و ژاپن بالابره داره جی ۶ رو ضد آب می سازه

  • dark season
    dark season | ۱۶ آذر ۱۳۹۵

    امروز خبری خواندم در مورد گوشی موتورولا سری زد که لنوو با شرکتی قرارداد بسته برای تولید مادهای بیشتر و متنوع تر. آنوقت کسانیکه به الجی اعتماد کرده‌اند و جی۵ خریده‌اند باید هزینه طرح آزمایشی الجی را پرداخت کنند.متاسفانه این شرکت با وجود تولید گوشی های خوب و خوش قیمت دارد سابقه بدی برای خود میسازد

  • سعید
    سعید | ۱۶ آذر ۱۳۹۵

    تو این پرچمدار بایدبترکونه

مطالب پیشنهادی