ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

میزو نخستین دستبند پایشگر سلامت خود را معرفی کرد

دستبندهای پایشگر سلامت Fitbit در سال های گذشته به محبوب ترین گجت پوشیدنی دنیا تبدیل شده اند و با وجود قیام دستگاه های مبتنی بر Android Wear و حتی عرضه Apple Watch، همچنان با اقتدار ...

حسین آدینه
نوشته شده توسط حسین آدینه | ۱۶ آذر ۱۳۹۵ | ۱۵:۴۵

دستبندهای پایشگر سلامت Fitbit در سال های گذشته به محبوب ترین گجت پوشیدنی دنیا تبدیل شده اند و با وجود قیام دستگاه های مبتنی بر Android Wear و حتی عرضه Apple Watch، همچنان با اقتدار به صدر جدول فروش این دسته تکیه زده اند.

اگرچه اغلب این دستبندها از قیمت مناسبی برخوردار هستند، اما با ظهور شرکت های چینی و عرضه مدل های فوق ارزان، تزلزل جایگاه سایرین کمی محتمل به نظر می رسد.

در همین راستا، کمپانی Meizu که به توسعه موبایل های میان رده متعدد شهرت دارد، ساعاتی پیش پرده از دستبند پایشگر سلامت خود تحت عنوان Meizu Band برداشت.

firefront-3-792x446-w600

این دستبند از طراحی قابل قبول و زیبایی برخوردار بوده و مجهز به نوعی از نمایشگر OLED است که به خوبی در بطن بدنه قرار گرفته است.

میزو بند همچون سایر گجت های مشابه، دارای سنسورهای مخصوص پایش ضربان قلب و قدم شمار بوده و میزان مصرف کالری، خواب و استراحت شما را نظارت و مدیریت می کند.

علاوه بر این با اتصال به تلفن هوشمند، نوتیفیکیشن های مرتبط با پیام رسانی ها و تماس ها را به اطلاع کاربر می رساند.

meizu-band-press-w600

گفته می شود باتری میزو بند با یک بار شارژ کامل، 7 شبانه روز دوام خواهد داشت و به لطف استاندارد ضدآب و ضد گردوغبار IP67، می توان در شرایطی مانند زیر باران از آن استفاده کرد.

اما نکته جالب توجهی که این دستبند را از رقبا مجزا می سازد، قیمت 33 دلاری آن است که با توجه به امکانات ارائه شده، تقریباً یکی از ارزان ترین گزینه های موجود محسوب می شود.

میزو بند پنجشنبه همین هفته روانه بازار کشور چین خواهد شد، اما هنوز زمان عرضه بین المللی آن مشخص نگردیده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی