ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تقسیم شرکت سامسونگ الکترونیکس
تکنولوژی

گلکسی اس 8 در دو اندازه مختلف تولید خواهد شد [شایعه]

تا به امروز شایعات متعددی در رابطه با پرچمدار کهکشانی آتی از سامسونگ منتشر گردیده و برای نمونه شنیده ایم که این موبایل علاوه بر سنسور اثرانگشت اپتیکال احتمالا همراه با یک دکمه پاور تاچ ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۱۶ آذر ۱۳۹۵ | ۱۷:۱۵

تا به امروز شایعات متعددی در رابطه با پرچمدار کهکشانی آتی از سامسونگ منتشر گردیده و برای نمونه شنیده ایم که این موبایل علاوه بر سنسور اثرانگشت اپتیکال احتمالا همراه با یک دکمه پاور تاچ ارائه می گردد.

صبح امروز هم در خبرها خواندید که این موبایل براساس برخی شایعات قرار است همراه با اسپیکرهای استریو عرضه شود و با در نظر داشتن خریداری شرکت هارمن توسط سامسونگ برخی باور دارند که محصولات این برند قطعا در گلکسی اس 8 به کار گرفته خواهند شد.

البته اضافه نماییم که براساس شایعات قبلی، تکنولوژی هارمن تا پیش از سال 2018 میلادی به اعضای خانواده گلکسی اس سامسونگ اضافه نمی شوند.

حالا شایعه دیگری در فضای مجازی منتشر شده که براساس آن گلکسی اس 8 احتمالا در قالب دو نسخه مختلف با نمایشگرهای 5.7 و 6.2 اینچ معرفی می گردد که این میزان افزایشی تقریبا نیم اینچی را در مقایسه با نمایشگر موبایل های گلکسی اس 7 و اس 7 اج نشان می دهد.

براساس برخی گمانه زنی ها تمامی لبه های نمایشگر این موبایل خمیده خواهند بود و در نتیجه افزایش نیم اینچی آن کمترین تاثیر را روی ابعاد فیزیکی اش خواهد گذاشت. در هر صورت اینکه شایعات اخیر در رابطه با گلکسی اس 8 سامسونگ صحت دارند یا خیر مساله ایست که روشن شدنش نیازمند گذر زمان است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • CATer
    CATer | ۱۶ آذر ۱۳۹۵

    6.2 اینچ... من که مشتاقم اما اصن منطق نداره و کمی دور از ذهنه

  • sampple
    sampple | ۱۶ آذر ۱۳۹۵

    باز انواع و اقسام شروع شد
    سامی خواهشا بیکار واستا یه دونه بساز رو همون تمرکز کن بره پی کارش نوتم بزار شهریور بده دیگه

مطالب پیشنهادی