ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

امکان ذخیره ی آفلاین تمام فایل ها در جدیدترین به روزرسانی دراپ باکس

ذخیره ی فایل ها در سرویس دراپ باکس برای استفاده از قابلیت مشاهده ی آفلاین روی تلفن های هوشمند آن چنان کار سختی نیست. اما اگر مطمئن شوید به هر کجا که می روید به ...

سامان میرزا
نوشته شده توسط سامان میرزا | ۱۷ آذر ۱۳۹۵ | ۱۲:۴۵

ذخیره ی فایل ها در سرویس دراپ باکس برای استفاده از قابلیت مشاهده ی آفلاین روی تلفن های هوشمند آن چنان کار سختی نیست. اما اگر مطمئن شوید به هر کجا که می روید به دسته ای از اسناد و فایل ها برای مدرسه و یا کار دسترسی دارید، جدیدترین ویژگی پرمیوم این سرویس خود را مفیدتر و کاربردی نشان می دهد.

سرویس محبوب دراپ باکس به تازگی قابلیتی را راه اندازی کرده که به شما اجازه می دهد تنها با چند اشاره تمام اسناد و فایل های خود را به صورت آفلاین ذخیره نمایید. با انجام این کار به راحتی قادر هستید در یک قطار، ساختمان یا منطقه ای دور افتاده که از اتصالات وای-فای و هات اسپات برخوردار نیست، به تمام پوشه های خود دسترسی داشته باشید.

همچنین این سرویس می تواند تمامی موارد جدیدی که ممکن است به پوشه ها و اسناد اضافه شود را به اطلاع شما برساند. اگر یکی از همکاران و یا همکلاسی هایتان فایلی جدید آپلود و یا یک فایل را به روزرسانی کند شما بلافاصله پس از آنلاین شدن قادر هستید به این موارد جدید دسترسی داشته باشید.

همانطور که گفتیم این ویژگی مربوط به بخش پرمیوم بوده و تنها در صورت داشتن یکی از حساب های کاربری Dropbox Pro، Business یا Enterprise در اختیارتان قرار می گیرد. تلفن های هوشمند اندرویدی این ویژگی را تحت یک به روزرسانی جدید در روزهای آتی دریافت می کنند. اگر صاحب یکی از دستگاه های آیفون و یا آیپد هستید باید تا اوایل سال آینده برای دریافت این ویژگی جدید صبر کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی