ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

داک کنسول نینتندو سوییچ، عملکرد سخت افزار آن را بهبود می بخشد

بنابر گزارش جدیدی که از سوی وب سایت Let's Play Video Games منتشر شده، داک کنسول نینتندو سوییچ باعث بهبود پرفورمنس این پلتفرم خواهد شد. کنسول سوییچ در واقع دستگاهی شبیه به یک تبلت است ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۱۷ آذر ۱۳۹۵ | ۱۲:۳۰

بنابر گزارش جدیدی که از سوی وب سایت Let's Play Video Games منتشر شده، داک کنسول نینتندو سوییچ باعث بهبود پرفورمنس این پلتفرم خواهد شد. کنسول سوییچ در واقع دستگاهی شبیه به یک تبلت است که امکان تجربه پرتابل بازی های ویدیویی را فراهم می آورد، اما با قرار دادن آن در داک مخصوصش، می توان همان بازی ها را روی تلویزیون نیز تجربه کرد.

گفته می شود قرار دادن کنسول در داک، سبب می گردد تا سیستم خنک کننده دیگری به کار افتد که به تبع آن، امکان دستیابی به سرعت کلاک بیشتری میسر می گردد. ضمناً برق رسانی و انتقال تصویر نیز هنگام استفاده از داک، به کمک پورت USB-C صورت می گیرد.

علاوه بر همه این ها، ظاهراً داک نینتندو با وجود آن که از هیچ سخت افزاری در داخل خود بهره مند نیست اما رزولوشن کنسول را از 720p به 1080p در حالت خانگی می رساند. در همین گزارش آمده که تولید داک سوییچ برای نینتندو بسیار ارزان تمام می شود و در همین راستا، احتمالاً گزارش های مربوط به قیمت گذاری ارزان آن حقیقت دارند.

نینتندو پیش از این بارها گفته که سوییچ را با قیمت بسیار مناسبی به دست مشتریان خواهد رساند و در عین حال، مجبور به فروش کنسول با ضرر و زیان نخواهد بود؛ یعنی دقیقاً برخلاف کاری که سونی هنگام ورود به نسل هشتم کنسول های بازی کرد.

در نهایت گفتنی است که تا ماه نخست سال آتی میلادی، هیچ اطلاعاتی به صورت رسمی از نینتندو سوییچ منتشر نمی شود و صرفاً باید به شایعات و گمانه زنی ها بسنده کرد. در حال حاضر انتظار می رود که سوییچ در ماه مارس (و احتمالاً 27 اسفندماه) به بازار عرضه شود و قیمتی پایین تر از 300 دلار داشته باشد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • mncr
    mncr | ۱۷ آذر ۱۳۹۵

    تا قبل از ps x ازش خوشم اومده بود ولی حالا فهمیدم فقط سونی ????

مطالب پیشنهادی