ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اکانت توییتر گوگل به اموجی های شما پاسخ هوشمندانه می دهد

گوگل با قابلیتی جدید حالا می تواند به نیاز شما از طریق اموجی ها پی ببرد. از امروز، وقتی حساب کاربری گوگل در توییتر را منشن کرده و یک اموجی به آن بفرستید، پاسخی مناسب ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۷ آذر ۱۳۹۵ | ۱۷:۴۵

گوگل با قابلیتی جدید حالا می تواند به نیاز شما از طریق اموجی ها پی ببرد. از امروز، وقتی حساب کاربری گوگل در توییتر را منشن کرده و یک اموجی به آن بفرستید، پاسخی مناسب به همراه یک تصویر گیف دریافت خواهید کرد.

مثلا اگر به دنبال رستورانی برای خرید تاکو می گردید، کافیست "? @google" را توییت کرده و منتظر پاسخ بمانید. گوگل چند ثانیه بعد نزدیک ترین رستوران ها که در منویشان تاکو وجود دارد را به شما معرفی می کند.

گوگل اعلام کرده که برای این کار از 200 اموجی پشتیبانی به عمل می آورد. البته تایپ مستقیم این اطلاعات در گوگل کار آسان تری از پیدا کردن و ارسال اموجی به نظر می رسد، ولی به هر حال نمی توان سرگرم کننده بودنش را انکار کرد. از طرفی استفاده کاربران از اموجی ها برای گوگل هم می تواند مفید باشد تا بداند که مردم برای رساندن منظور خود کدام اموجی ها را بیشتر به کار می گیرند.

البته پیش از امتحان این قابلیت، باید بدانید که عملکرد چندان دقیقی از آن مشاهده نمی کنید و ممکن است گوگل در تشخیص منظور شما از ارسال یک اموجی خاص دچار سردرگمی شود. بنابراین ترجیحا باید از اموجی های ساده استفاده نمایید. مثلا وقتی نویسنده منبع خبر اموجی ? را برای حساب توییتر گوگل فرستاد، چنین پاسخی دریافت کرد: هممم. اموجی دیگری را امتحان کنید!

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • یحیی خالدی
    یحیی خالدی | ۱۷ آذر ۱۳۹۵

    لینک منبعو

مطالب پیشنهادی