ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

چیپست قدرتمند اسنپدراگون 835 در پایگاه داده GFXBench رؤیت شد

چندی پیش کمپانی آمریکایی کوالکام اعلام کرد چیپست قدرتمند اسنپدراگون 835 به مرحله تولید آزمایشی رسیده و نمونه هایی از آن برای تولیدکنندگان موبایل در سرتاسر دنیا ارسال گشته. تولید نهایی این محصول توسط سامسونگ ...

حمید مقدسی
نوشته شده توسط حمید مقدسی | ۱۷ آذر ۱۳۹۵ | ۱۹:۳۰

چندی پیش کمپانی آمریکایی کوالکام اعلام کرد چیپست قدرتمند اسنپدراگون 835 به مرحله تولید آزمایشی رسیده و نمونه هایی از آن برای تولیدکنندگان موبایل در سرتاسر دنیا ارسال گشته. تولید نهایی این محصول توسط سامسونگ انجام خواهد شد و فرایند 10 نانومتری برای ساخت آن به کار خواهد رفت.

همچنین شایعات مختلف به ویژه صحبت های «کوینگ وانگ» مدیرعامل مؤسسه تحقیقاتی IHS نشان می دهند اولین موبایل های مجهز به این چیپست، گلکسی S8 سامسونگ و Mi6 شیائومی خواهد بود.

اگرچه هنوز اطلاعات دقیقی از جزئیات سخت افزاری اسنپدراگون 835 در دست نیست، اما به تازگی بورد آزمایشی کوالکام مجهز به این چیپست در پایگاه داده GFXBench رؤیت شده که از پردازنده هشت هسته ای با فرکانس کاری 2.2 گیگاهرتز حکایت دارد.

snapdragon-835-with-adreno-540-gets-benchmarked-2

اما نکته مهم تر، عملکرد گرافیکی این چیپست است. طبق نتایج بنچمارک، پردازشگر گرافیکی ادرنو 540 به کار رفته در این محصول، حدود 30 درصد قوی تر از ادرنو 530 است که در اسنپدراگون 821 و موبایل هایی همچون وان پلاس 3T یا پیکسل های گوگل به کار گرفته شده.

snapdragon-835-with-adreno-540-gets-benchmarked-1

با توجه به این افزایش عملکرد و استفاده از فناوری 10 نانومتری در روند تولید، می توان انتظار داشت که با سخت افزار فوق العاده قدرتمندی در موبایل های پرچمدار سال آتی روبرو خواهیم بود که از نظر کارآیی سخت افزاری و بهره وری انرژی، رضایت کامل کاربران و منتقدین را فراهم خواهد ساخت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • CATer
    CATer | ۱۷ آذر ۱۳۹۵

    رضایت کامل منتقدین؟؟؟ 8 هسته 2.2 رضایت سقراط و ارسطو رو هم جلب میکنه دیجی جان

مطالب پیشنهادی