ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

پتنت تازه سامسونگ یک دستگاه گلکسی تاشو را به تصویر می کشد

در هفته های اخیر شایعات متعددی در رابطه با ساخت موبایلی تاشو با نمایشگر انعطاف پذیر توسط سامسونگ به بیرون درز کرده که ظاهرا با نام پروژه ولی در دست توسعه است. از سویی تحلیلگران ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۱۷ آذر ۱۳۹۵ | ۰۹:۳۰

در هفته های اخیر شایعات متعددی در رابطه با ساخت موبایلی تاشو با نمایشگر انعطاف پذیر توسط سامسونگ به بیرون درز کرده که ظاهرا با نام پروژه ولی در دست توسعه است.

از سویی تحلیلگران نیز ابراز امیدواری کرده اند که تولید نسل ششم پنل های انعطاف پذیر OLED مورد نیاز برای ساخت این موبایل ها در نیمه دوم سال آینده از سوی ال جی و سامسونگ آغاز شود.

اخیرا حتی اسناد مربوط به پتنتی متعلق به سامسونگ به بیرون درز کرد که تا حدودی شکل و شمایل کلی این موبایل را به تصویر می کشید؛ گجتی با بدنه کشیده همراه با یک لولای خودکار که سرفس بوک مایکروسافت را در ذهن تداعی می کرد و می شد آن را از میانه تا کرد.

این پتنت همانطور که تایید خواهید کرد بیشتر از هر نمونه دیگری که تا به امروز ثبت شده حاوی جزئیات بود و به همین خاطر می توان اینطور نتیجه گرفت که سامسونگ به مراحل پایانی تولید ایده خود نزدیک شده است.

امروز اما اسناد پتنت دیگری با نام Flexible Device یا دستگاه منعطف منتشر شده که ایده ساخت موبایل های تاشو از سوی سامسونگ را تقویت می کند. البته تصور می شود که این پتنت سال قبل تسلیم اداره علائم تجاری و پتنت های آمریکا شده و تازه الان اسناد مربوط به آن به بیرون درز کرده است، با این همه باز هم حاوی اطلاعات خوبی در مورد اهداف آتی سامسونگ است.

در این اسناد نوعی دستگاه تاشو با مکانیزم لولا به تصویر کشیده شده است که دو دوبین ثابت و متحرک نیز روی بدنه آن به چشم میخورد. سوکت دوربین بزرگی که در بخش پشتی بدنه این موبایل قرار دارد قطعا امکان استفاده از لنزهای مختلف را همراه با آن فراهم می کند که از آن جمله می توان به لنز دارای قابلیت زوم اپتیکال اشاره نمود.

اما جالب ترین بخش این پتنت تصویری تار از موبایلی است که تصور می شود به نمونه اولیه یا ماکت دستگاه تعلق داشته باشد که البته به خاطر پایین بودن وضوح عکس نمی توان به درستی ماهیت آن را تشخیص داد.

samsung-foldable-device-patent-1 samsung-foldable-device-patent-2 samsung-foldable-device-patent-3 samsung-foldable-device-patent

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • am soleymanian
    am soleymanian | ۱۷ آذر ۱۳۹۵

    شک نکنید لنوو اولین شرکتی خواهد بود که استمارتفون و تبلت تاشو را وارد بازار میکند

  • CATer
    CATer | ۱۷ آذر ۱۳۹۵

    دلار هزار تومنم بشه، قیمت این بالای پنج میلیون در میاد???دوتا تا خورده?مگه داریییم؟!

  • Samsung Galaxy note 8
    Samsung Galaxy note 8 | ۱۷ آذر ۱۳۹۵

    ایول داری سامی جون پیش به سوی موفقیت ????????

  • Rivekan
    Rivekan | ۱۷ آذر ۱۳۹۵

    چه پتنت عجیبی!

مطالب پیشنهادی