ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نسخه مشکی صدفی کلکسی S7 اج
تکنولوژی

سامسونگ رسماً از نسخه «مشکی مرواریدی» گلکسی S7 Edge پرده برداشت

ساعتی پیش بالاخره کمپانی سامسونگ آغاز عرضه رسمی هفتمین رنگ از موبایل گلکسی S7 Edge را اعلام کرد. نسخه «مشکی مرواریدی» (Black Pearl) موبایل سامسونگ از درخشندگی خاصی برخوردار است و از این جهت می توان آن ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۱۸ آذر ۱۳۹۵ | ۱۴:۴۵

ساعتی پیش بالاخره کمپانی سامسونگ آغاز عرضه رسمی هفتمین رنگ از موبایل گلکسی S7 Edge را اعلام کرد. نسخه «مشکی مرواریدی» (Black Pearl) موبایل سامسونگ از درخشندگی خاصی برخوردار است و از این جهت می توان آن را با نسخه مشکی براق آیفون های تازه اپل مقایسه کرد.

از فردا (۱۹ آذر) شرکت کره ای عرضه این محصول تازه را فقط با حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی و تنها در چند کشور منتخب آغاز خواهد کرد.

سامسونگ گلکسی S7 اج را ابتدا در سه رنگ سفید، مشکی و نقره ای معرفی نمود، اما اوایل امسال سه نسخه دیگر آبی، صورتی و طلایی را به این جمع اضافه کرد و حالا نیز هفتمین نسخه در اختیار خریداران قرار خواهد گرفت.

براقی و درخشندگی رنگ بدنه این موبایل باعث شده تا تمام سطوح آن از هر جهتی یکپارچه به نظر برسد، طوری که انگار تفاوتی میان بدنه پشتی و نمایشگر آن وجود ندارد. همین مسئله نسخه مشکی مرواریدی ‌گلکسی S7 اج سامسونگ را به موبایلی کاملاً لوکس و چشم نواز تبدیل کرده است.

پس از خروج گلکسی نوت 7 از بازار، کمپانی کره ای تلاش می کند با هر ابزاری که در اختیار دارد، خلاء نبود محصولی به روز در مقایسه با رقبای دیگر را جبران کند. به طور حتم تنوع رنگی زیاد یکی از موثرترین این ابزارها خواهد بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • Shahriar15
    Shahriar15 | ۱۸ آذر ۱۳۹۵

    باید خیلی قشنگ باشه

  • milad sharifkia
    milad sharifkia | ۱۸ آذر ۱۳۹۵

    چند وقت دیگه اپل کپی میکنه

    • m.saeed
      m.saeed | ۱۹ آذر ۱۳۹۵

      دوست عزیز خود سامسونگ این رو از روی اپل کپی کرده

مطالب پیشنهادی