ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

موتورولا برنامه آپدیت موبایل هایش به اندروید نوقا را اعلام کرد

اکانت توییتر شعبه آلمان موتورولا (موتو دویچ لند) در روز سه شنبه توییتی منتشر کرد که طی آن به زمان عرضه اندروید 7.0 نوقا روی یک سری تلفن سری موتو اشاره داشت. سری Moto Z ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۱۸ آذر ۱۳۹۵ | ۱۲:۰۰

اکانت توییتر شعبه آلمان موتورولا (موتو دویچ لند) در روز سه شنبه توییتی منتشر کرد که طی آن به زمان عرضه اندروید 7.0 نوقا روی یک سری تلفن سری موتو اشاره داشت.

سری Moto Z در تاریخ 16 دسامبر این آپدیت را دریافت می کند در حالی که اندروید 7.0 برای موتو جی 4 قرار است پیش از پایان یافتن سال 2016 عرضه شود. Moto X اوایل سال آینده و نکسوس 6 نیز در ماه ژانویه نوقا را دریافت خواهند کرد.

اندروید 7 از ورژن پیشرفته Doze بهره می برد که جلوی اجرا شدن اپلیکیشن ها در پس زمینه، حین غیر فعال بودن دستگاه موبایل را می گیرد. این مسئله سبب می شود عمر باتری خود به خود با افزایشی منطقی همراه باشد.

tweets-reveal-when-the-unlocked-version-of-certain-moto-devices-will-receive-the-update-to-android-7-0 tweets-reveal-when-the-unlocked-version-of-certain-moto-devices-will-receive-the-update-to-android-7-0-1

قابلیت مالتی-اسکرین به کاربر اجازه می دهد تا همزمان، دو اپلیکیشن را کنار همدیگر روی نمایشگر باز نگه داشته و همزمان از هر دو استفاده کند. همچنین، یونیکد 9، آخرین ورژن اموجی ها را در دسترس دارندگان آپدیت نوقا قرار می دهد.

تا انتهای ماه نوامبر، Moto Z Droid و Moto Z Force Droid هر دو در ایالات متحده آمریکا به اندروید 7.0 آپدیت شدند. موتورولا سعی دارد تا سرعت ارائه آپدیت های نرم افزاری برای تلفن های همراهش را ارتقا دهد.

اگر نمی دانید که چه تلفن همراه اندرویدی برای تان مناسب است، این مسئله را در گوشه ذهن خود داشته باشید که در زمینه ارائه آپدیت برای اندرویدهای جدید، موتورولا بسیار سریع عمل می کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • Hamed Azimi Nia
    Hamed Azimi Nia | ۱۸ آذر ۱۳۹۵

    موتورولا عااالیه. موتو G2 من 2 ماه بعد از عرضه اندروید مارشملو به این نسخه آپدیت شد.

  • محمد مهدی رشیدبیگی
    محمد مهدی رشیدبیگی | ۱۸ آذر ۱۳۹۵

    سلام ببخشید این قابلیتDozeفقط برای گوشی های خاصی وجود داره یا برای تمام گوشی ها هستش؟چون من کل تنظیمات گوشی رو گشتم و نتونستم این قابلیت را پیدا کنم ٬در قسمت باتری توی تنظیمات گوشیم قابلیتی به نام Battery saverبود !که تقریبا کار Doze رو انجام میده ٬خواستم ببینم گوشی من هم این قابلیت رو داره یا نه؟
    LG stylus2

    • ‌?‌?‌?‌?‌? _‌?‌?‌? آیدین تهرانی
      ‌?‌?‌?‌?‌? _‌?‌?‌? آیدین تهرانی | ۱۸ آذر ۱۳۹۵

      فقط برای گوشی هایی که
      اندروید ۷ دارنه

مطالب پیشنهادی